ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg ser at de skriver det på nettsidene, men jeg tror det bare er noe de tar høyde for i tilfelle komplikasjoner. Pleier å få det innen tja...10-14 dager. Bestilte bøker derfra i forgårs, og har fått beskjed om at de er sendt. Det tar såpass med tid, ja. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det tar såpass med tid, ja. Mnja - det er som sagt en stund siden sist. Men kan ikke huske at det noensinne har tatt noe mer enn det, i hvert fall. La meg gi deg et mer nøyaktig svar når den pakka jeg nylig bestilte kommer frem. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mnja - det er som sagt en stund siden sist. Men kan ikke huske at det noensinne har tatt noe mer enn det, i hvert fall. La meg gi deg et mer nøyaktig svar når den pakka jeg nylig bestilte kommer frem. ) Men 10-14 dager er uansett veldig lang tid i nettsammenheng, og ganske uinteressant med mindre prisen er råbra. Og Amazon er nok ikke blant de billigste - i hvert fall ikke USA-Amazon. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Men 10-14 dager er uansett veldig lang tid i nettsammenheng, og ganske uinteressant med mindre prisen er råbra. Og Amazon er nok ikke blant de billigste - i hvert fall ikke USA-Amazon. Jeg handler fortrinnsvis på amazon.co.uk eller andre steder, men noen varer finnes bare på .com. Men som sagt, la meg gi deg nærmere beskjed. Kanskje går det lynhurtig nå. Håper det, for jeg gleder meg veeeeldig til å ta fatt på innholdet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg handler fortrinnsvis på amazon.co.uk eller andre steder, men noen varer finnes bare på .com. Men som sagt, la meg gi deg nærmere beskjed. Kanskje går det lynhurtig nå. Håper det, for jeg gleder meg veeeeldig til å ta fatt på innholdet. Det gjør sikkert ikke det. Forsendelser fra USA har det med å ta veldig lang tid. Har brukt playusa ved noen anledninger, og det tar alltid 10-14 dager. For dvd er nok cdwow bedre. De bruker 3-4 dager. Tror disse holder til i Canada, men det skal jeg ikke si helt sikkert. Men det er klart: Amazon selger jo en del annet enn dvd-filmer. Forsøkte å bestille billig Melatonin derfra, men det nekta de å sende til Norge, gitt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det gjør sikkert ikke det. Forsendelser fra USA har det med å ta veldig lang tid. Har brukt playusa ved noen anledninger, og det tar alltid 10-14 dager. For dvd er nok cdwow bedre. De bruker 3-4 dager. Tror disse holder til i Canada, men det skal jeg ikke si helt sikkert. Men det er klart: Amazon selger jo en del annet enn dvd-filmer. Forsøkte å bestille billig Melatonin derfra, men det nekta de å sende til Norge, gitt. Damn! *smører meg med tålmodighet* Det var en bokpakke jeg bestilte denne gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.