Gå til innhold

Handle på Amazon.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at de skriver det på nettsidene, men jeg tror det bare er noe de tar høyde for i tilfelle komplikasjoner.

Pleier å få det innen tja...10-14 dager. Bestilte bøker derfra i forgårs, og har fått beskjed om at de er sendt.

Det tar såpass med tid, ja.

Skrevet

Det tar såpass med tid, ja.

Mnja - det er som sagt en stund siden sist. Men kan ikke huske at det noensinne har tatt noe mer enn det, i hvert fall.

La meg gi deg et mer nøyaktig svar når den pakka jeg nylig bestilte kommer frem. :o)

Skrevet

Mnja - det er som sagt en stund siden sist. Men kan ikke huske at det noensinne har tatt noe mer enn det, i hvert fall.

La meg gi deg et mer nøyaktig svar når den pakka jeg nylig bestilte kommer frem. :o)

Men 10-14 dager er uansett veldig lang tid i nettsammenheng, og ganske uinteressant med mindre prisen er råbra.

Og Amazon er nok ikke blant de billigste - i hvert fall ikke USA-Amazon.

Skrevet

Men 10-14 dager er uansett veldig lang tid i nettsammenheng, og ganske uinteressant med mindre prisen er råbra.

Og Amazon er nok ikke blant de billigste - i hvert fall ikke USA-Amazon.

Jeg handler fortrinnsvis på amazon.co.uk eller andre steder, men noen varer finnes bare på .com.

Men som sagt, la meg gi deg nærmere beskjed. Kanskje går det lynhurtig nå. Håper det, for jeg gleder meg veeeeldig til å ta fatt på innholdet.

Skrevet

Jeg handler fortrinnsvis på amazon.co.uk eller andre steder, men noen varer finnes bare på .com.

Men som sagt, la meg gi deg nærmere beskjed. Kanskje går det lynhurtig nå. Håper det, for jeg gleder meg veeeeldig til å ta fatt på innholdet.

Det gjør sikkert ikke det. Forsendelser fra USA har det med å ta veldig lang tid. Har brukt playusa ved noen anledninger, og det tar alltid 10-14 dager.

For dvd er nok cdwow bedre. De bruker 3-4 dager. Tror disse holder til i Canada, men det skal jeg ikke si helt sikkert.

Men det er klart: Amazon selger jo en del annet enn dvd-filmer.

Forsøkte å bestille billig Melatonin derfra, men det nekta de å sende til Norge, gitt.

Skrevet

Det gjør sikkert ikke det. Forsendelser fra USA har det med å ta veldig lang tid. Har brukt playusa ved noen anledninger, og det tar alltid 10-14 dager.

For dvd er nok cdwow bedre. De bruker 3-4 dager. Tror disse holder til i Canada, men det skal jeg ikke si helt sikkert.

Men det er klart: Amazon selger jo en del annet enn dvd-filmer.

Forsøkte å bestille billig Melatonin derfra, men det nekta de å sende til Norge, gitt.

Damn!

*smører meg med tålmodighet*

Det var en bokpakke jeg bestilte denne gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...