Gjest corian Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Spørsmålet gjelder forsåvidt andre utenlandske nettsteder også. Når jeg skal handle flere produkter og vil dele opp forsendelsen slik at det ikke overstig 200 kr, holder det da at jeg avslutter èn og èn ordre? Altså gjør opp for ett og ett produkt? De slår vel ikke automatisk sammen alt jeg bestiller i løpet av en dag...? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det skal være nok det.. Da betaler du jo porto for hver pakke. 0 Siter
....AV Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mange steder slår sammen, ja. Lookfantastic har jeg ikke prøvd, men andre steder slår de sammen alt du har bestilt på det tidspunktet de forbereder sendingen. 0 Siter
Osiris Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det kan være smart å vente med å legge inn neste ordre til du får beskjed om at din første ordre er pakket og sendt. På Strawberrynet så går dette veldig raskt som regel. 0 Siter
Speak Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Vet ikke hvordan de gjøre det, men om du bestiller en og en pakke, så må du sikkert betale mye porto (+ evt. eksp. gebyrer.) 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg bestiller slik fra Lookfantastic og får sendt det hver for seg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg kan ikke helt skjønne at det skal lønne seg med tanke på at du må betale frakt på hver ting + evnt eksp gebyr 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.