Gjest takker for all hjelp Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har jobbet som vikar i ca 3 mnd. og nå har bedriften jeg jobber hos utlyst en stilling jeg har lyst på. Arb.oppg. er ganske like som det jeg driver med nå, men det jeg lurer på er hvordan jeg skal skrive søknaden? Jeg kjenner jo til hvem som jeg eventuelt kommer til å bli intervjuet av, og de vet hvem jeg er og oppfordrer meg til å søke. Har skrevet en del søknader før, men kun på stillinger jeg ikke har noe kjennskap til fra før. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje burde skrive denne søknaden litt annerledes.. Noen tips? 0 Siter
tiv Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Spør dem - om det er nødvendig at du sender inn fullstendig søknad, eller om det er nok med en kort interessemelding, med CV. Lykke til 0 Siter
mrxx Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Skriv den som om det var et annet sted du søker. Ikke utelat ting fordi du tror at de vil huske eller vet det. Ikke ta noe for gitt fordi de kjenner deg. Ellers så kan du snakke med dem, det synes jeg du skal gjøre uansett, så de vet at du er interessert. Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ta kontakt med aetat og få dem til å hjelpe deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.