Gå til innhold

Er dette en forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snufset og hatt vondt i halsen siden fredagen. Tett i hodet og hoster kraftig (så mye at jeg knapt sover en halvtime av gangen på natten). Mat blir det lite av, eier ikke matlyst. Feberen går opp og ned, i dag er den oppe i 39 igjen (så overse eventuelle usammenhengende setninger eller ville meninger jeg forfekter i dag). Helst vil jeg bare ligge i senga, men jeg har jo Squishy å ta vare på, så godt jeg kan.

Men er dette virkelig bare en forkjølelse? Jeg føler meg veldig dårlig og hadde som sagt vært sengeliggende om jeg kunne.

Skrevet

Ta en tur til legen i tilfelle det er noe som kan gjøres noe med!!!

Det er IKKE gøy å være i elendig form og samtidig skulle prøve å ta seg av et barn...

Om ikke annet kan du kanskje få hostesaft så du får sove LITT lenger av gangen!

God bedring!

Skrevet

Ta en tur til legen i tilfelle det er noe som kan gjøres noe med!!!

Det er IKKE gøy å være i elendig form og samtidig skulle prøve å ta seg av et barn...

Om ikke annet kan du kanskje få hostesaft så du får sove LITT lenger av gangen!

God bedring!

Tusen takk for råd og god bedring-ønsker :)

Ja, det var i grunnen det jeg lurte på. Jeg liker ikke løpe til legen i utide, men jeg har aldri vært så slått ut av en forkjølelse før.

Skrevet

Ta deg en tur til legen. Feber over så lang tid bør sjekkes ut.

Kan være at du har et snev av kyssesyken eller noe sånt.

Hvordan står det til med lymfekjertlene? Hovne?

Gjest annlovinda
Skrevet

Synes du skal ta deg en tur til legen jeg. Iallefall for å få noe mot hosten, så du iallefall får sove bedre om natta. Greit å ta en sjekk når du har hatt feber såpass også.

God bedring. Håper du blir frisk raskt, for det er slitsomt å skulle ta seg av barn alene når man er syk.

Skrevet

Ta deg en tur til legen. Feber over så lang tid bør sjekkes ut.

Kan være at du har et snev av kyssesyken eller noe sånt.

Hvordan står det til med lymfekjertlene? Hovne?

Takk for dytt.

Ringte legen, men får ikke dratt dit, på grunn av Squishy. Jeg klarer ikke dra helt dit med barnevogn på slep, orker jo knapt gå for egen maskin ;)

Skrevet

Synes du skal ta deg en tur til legen jeg. Iallefall for å få noe mot hosten, så du iallefall får sove bedre om natta. Greit å ta en sjekk når du har hatt feber såpass også.

God bedring. Håper du blir frisk raskt, for det er slitsomt å skulle ta seg av barn alene når man er syk.

Takk for det :)

Skrevet

God bedring! Hvordan er formen nå? :)

Takk, Hare :)

Litt bedre i dag. Og har barnefri fra i kveld og noen dager framover, så da er det i alle fall litt lettere å være syk ;)

hare1365380455
Skrevet

Takk, Hare :)

Litt bedre i dag. Og har barnefri fra i kveld og noen dager framover, så da er det i alle fall litt lettere å være syk ;)

Så håper jeg du får slappet godt av. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...