Gå til innhold

Mess-tv - for noe møl!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i formiddag sett litt på Mess-tv, og for noe tull, har sjelden sett makan.

Den programlederen der vriiir seg på stolen, "danser" og prøver å se sexy inn i kameralinsa. Hjelpes!

Skrevet

Synes han homsen der er søt jeg. Koselig å ha noe å rette øynene på når man har i seg frokosten på morgenen - uansett hvor dårlig kvalitet det er. Hvorfor tror du de skriver så mye møl på melkekartongene og bak på cornflaksen?

Men de som bruker penger på å sende inn sms til mess tv - de synes jeg synd på

Skrevet

Det er helt tragisk at de får lov til å sende det...

Jeg liker det ikke heller. Men det betyr vel ikke at de skal forby det?

Skrevet

Synes han homsen der er søt jeg. Koselig å ha noe å rette øynene på når man har i seg frokosten på morgenen - uansett hvor dårlig kvalitet det er. Hvorfor tror du de skriver så mye møl på melkekartongene og bak på cornflaksen?

_Er_ han homse, ja? Jeg trodde bare han lot som, som en slags farse eller parodi.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Han er jo så fjåsete at det er synd i hele gutten. Synes jeg da

Skrevet

Det er helt tragisk at de får lov til å sende det...

1. De bryter ikke norsk lov.

2. De bruker programmet som en enkel og billig løsning for å oppfylle konsesjonskrav om nok egenproduserte programmer.

3. De tjener penger på det.

Så: Hvorfor ikke?

Man kan selvfølgelig diskutere om dette er måten å løse det som nevnes i punkt 2 over.

Men snu heller fokuset mot de som ser på mølet (og ikke minst de som i tilegg sender inn haugevis av SMS og MMS), og som faktisk gjør at denne type programmer faktisk overlever. Uten seere = ingen program.

En annen ting: Det finnes en av-knapp, og "programmene" sendes når de ikke har noe annet ræl å fylle tiden med.

Skrevet

1. De bryter ikke norsk lov.

2. De bruker programmet som en enkel og billig løsning for å oppfylle konsesjonskrav om nok egenproduserte programmer.

3. De tjener penger på det.

Så: Hvorfor ikke?

Man kan selvfølgelig diskutere om dette er måten å løse det som nevnes i punkt 2 over.

Men snu heller fokuset mot de som ser på mølet (og ikke minst de som i tilegg sender inn haugevis av SMS og MMS), og som faktisk gjør at denne type programmer faktisk overlever. Uten seere = ingen program.

En annen ting: Det finnes en av-knapp, og "programmene" sendes når de ikke har noe annet ræl å fylle tiden med.

Nå har ikke jeg sett på Mess-TV mer enn et par ganger de siste årene, men det jeg har sett gjør at jeg blir sinna. De bruker så uendelig lang tid på gåter som er SUPERLETTE, men de lar ikke svarene komme på skjermen før etter lang lang tid, og skylder på kapasitet på sms-opplegget. Noe som fører til at de da plutselig sitter der med 300 riktige svar etter hverandre, også koster det vel forsyne meg 10 kr per sms og.

Jeg mener ikke at retten skal si at de ikke skal få lov, men ærlig talt, har ikke tvnorge NOE stolthet da? Utnytte teite folk med mobiltelefoner på den måten.

Skrevet

Jeg har sett på det en gang og jeg blir så flau på deres vegne, at jeg bare måtte skru av.

Gjest Verste møkka i manns minne
Skrevet

Enig!rett og slett et dritprogram.

Håper det blir tatt av skjermen snart.

Skrevet

_Er_ han homse, ja? Jeg trodde bare han lot som, som en slags farse eller parodi.

hehe, da skulle han heller vært skuespiller - hvis ikke det der er ekte.

Joda, han sier det selv - i sånn cirka hver eneste sending.

Skrevet

hehe, da skulle han heller vært skuespiller - hvis ikke det der er ekte.

Joda, han sier det selv - i sånn cirka hver eneste sending.

Ok, så nøye fulgte jeg ikke med. Men for en usmakelig fyr!

Jeg kjenner da flere som er homofile, og de driver for p... ikke på sånn? Aldri sett maken! *kvalm*

Gjest trultemor26
Skrevet

Mess-TV er helt genialt for mor som har ei lita tulle som plutseig finner ut at hun skal stå opp klokka 4 eller 5 for å leke litt før hun vil legge seg igjen. Eller når hun er syk. Jeg har sett noen timer mess TV for å si det sånn. Det er til tider utrolig irriterende da.. "hvilket navn skal vi frem til, det er et vanlig jentenavn, alle kjenner noen som heter dette her.." Og hva var svaret? "Oddbjørg" Jadda.

Gjest mismatchwoman
Skrevet

Et av kriteriene for å jobbe der er at IQ-en ikke må overstige skonummeret...

Gjest catiki21
Skrevet

Et av kriteriene for å jobbe der er at IQ-en ikke må overstige skonummeret...

jeg kjenner ei som jobber der! hun har bra iq. det vet jeg siden jeg har bodd med henne på en skole vi gikk på. der tar du litt feil. men hun skiller seg også litt ut. synes noen av de er litt rare. Mess-tv var bedre for noen år siden, da så jeg fast. nå ser jeg nesten aldri.

Skrevet

Hehe, ungen sto opp 5 i dag, så etter noen timer gikk det mess TV. Jeg skrudde på, og var en konkuranse sånn ved 9 tiden. Sånn ca halv 10 sendte jeg inn svaret (som også var riktig), kl 10.00 kom første 'riktige' svaret inn.

på 30 minuttene i mellom sto de og hylte og skreik på tv'n at man måtte sende inn. og lurte på hvor svarene var hen, og at et par kroner kunne gi deg masse fete premier blahblah.

For gøy sendte jeg inn en melding som gikk på en 'annen kø' at jeg hadde sendt svaret for lenge siden, og alt de drev med nå var juks. Den meldingen rakk pussig nok heller ikke frem.

Fanteri :)

Skrevet

jeg kjenner ei som jobber der! hun har bra iq. det vet jeg siden jeg har bodd med henne på en skole vi gikk på. der tar du litt feil. men hun skiller seg også litt ut. synes noen av de er litt rare. Mess-tv var bedre for noen år siden, da så jeg fast. nå ser jeg nesten aldri.

Det er ikke det at de har lav IQ, men etter det jeg har sett skryter de fælt av sin gode moral samtidig som de lurer folk fra mobilkronene sine.

Gjest catiki21
Skrevet

Det er ikke det at de har lav IQ, men etter det jeg har sett skryter de fælt av sin gode moral samtidig som de lurer folk fra mobilkronene sine.

Det er jeg enig i med deg red. En ting skal sies, noe jeg mener. Mess-tv har gått ut på dato, det blir bare dårligerer og dårligere for hvert år. Men det er min mening.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser ikke på det, men du: Tenk om vi skulle betalt for hver gang vi skrev her! ;)

Skrevet

Nå har ikke jeg sett på Mess-TV mer enn et par ganger de siste årene, men det jeg har sett gjør at jeg blir sinna. De bruker så uendelig lang tid på gåter som er SUPERLETTE, men de lar ikke svarene komme på skjermen før etter lang lang tid, og skylder på kapasitet på sms-opplegget. Noe som fører til at de da plutselig sitter der med 300 riktige svar etter hverandre, også koster det vel forsyne meg 10 kr per sms og.

Jeg mener ikke at retten skal si at de ikke skal få lov, men ærlig talt, har ikke tvnorge NOE stolthet da? Utnytte teite folk med mobiltelefoner på den måten.

Tja, de skal vel som alle andre tv-kanaler tjene penger. Om det er via lisens, reklame eller dumme sms'ere. Man kan jo selvfølgelig diskutere det etiske, men vi lever nå i en gang i en verden hvor man sjelden har noen skrupler når det kommer til akkurat det å maksimere fortjeneste.

De må jo egentlig bare sitte der og le av alle dumme mobilbrukere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...