Gå til innhold

Bedøvelse fra tannlegen ikke gått ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i 10-tida i går og enda har ikke bedøvelsen gått ut. Hvor lenge kan dette sitte i da?

Skrevet

Burde normalt ha gått ut nå i alle fall.

Jeg kjenner det kun i noen timer etterpå, kanskje ut kvelden, hvis jeg har vært der ved 16-tiden.

Skrevet

Burde normalt ha gått ut nå i alle fall.

Jeg kjenner det kun i noen timer etterpå, kanskje ut kvelden, hvis jeg har vært der ved 16-tiden.

Har alltid gått ut etter noen timer hos meg også.

Hadde en skikkelig betennelse, vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men jeg har hørt om tilfeller der bedøvelsen ikke virker ved betennelser, kanskje han brukte ekstra mye?

Skrevet

Har alltid gått ut etter noen timer hos meg også.

Hadde en skikkelig betennelse, vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men jeg har hørt om tilfeller der bedøvelsen ikke virker ved betennelser, kanskje han brukte ekstra mye?

Er mulig at de har brukt ekstra mye ja, så du får bare ta det med ro, det går nok ut etter hvert:-)

Skrevet

Oi, da tror jeg nesten jeg hadde ringt tannlegen og forhørt meg.

Jeg får gjøre det.

Det er bra jeg sitter alene, for jeg slurper kaffe som en 'gammel kaill' her.

Skrevet

Hos meg har det sittet i opptil 4 timer, til tross for tannlegen påstår at det skal være ut i løpet av max 2 timer. Så det er nok individuelt.

Skrevet

Vet ikke, men leste i vår om ei dame fra Sverige som enda var bedøvet, 27 år etter at hun fikk bedøvelsen. ;-)

Skrevet

Vet ikke, men leste i vår om ei dame fra Sverige som enda var bedøvet, 27 år etter at hun fikk bedøvelsen. ;-)

Okei, jeg kan drikke fra sugerør jeg;o)

Skrevet

Hmmm, først skulle jeg til å bemerke at en fortsatt aktiv bedøvelse mer enn 24 timer etter injeksjonen er unormalt, men nå leser jeg under her at en svenske gikk med bedøvelsen i hele 27 år.

Nå som du først er så godt i gang er det vel ingen grunn til ikke å gå for å slå henne?

Skrevet

Hmmm, først skulle jeg til å bemerke at en fortsatt aktiv bedøvelse mer enn 24 timer etter injeksjonen er unormalt, men nå leser jeg under her at en svenske gikk med bedøvelsen i hele 27 år.

Nå som du først er så godt i gang er det vel ingen grunn til ikke å gå for å slå henne?

I shall do my best! :o)

Skrevet

Den går ikke ut etter 4 min!

Tror du bør lese spørsmålet mitt en gang til;o)

Skrevet

Tror du bør lese spørsmålet mitt en gang til;o)

Åh jaaaaaaaa.... der sto det ja...

Skrevet

Og jeg som syntes det var lenge når jeg var bedøvet ca. 5 timer! Sist jeg var til tannlegn, gikk bedøvelsen ut nesten med det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...