Gå til innhold

Har du ei god bok å anbefale meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker både noe fra virkeligheten og krim. Må være slik at jeg ikke ønsker legge boka fra meg før den er lest ferdig.

Skrevet

Tove Nilsen "Sommer 2005". Den traff i alle fall meg midt i blinken!

Skrevet

Wallander-bøkene av Henning Mankell. Jeg begynte med "Ett skritt etter" og leste den ut på halvannet døgn.

Skrevet

Noen bøker som har gjort inntrykk på meg i år:

Drageløperen av Khaled Hosseini. Fra Afghanistan. Veldig sterk, og veldig god.

Menn som hater kvinner, Stieg Larsson. Krim til ettertanke.

Harens år, Arto Paasilinna, småabsurd og til ettertanke

Gjest Humlepungen
Skrevet

En av mine favorittbøker er "Lillelord" av Johan Borgen.

Det er ikke krim eller noe i den sjanger. Men jeg syns den var knall bra selv om den er noe spesiell. Du må like å lese mellom linjene og tenke litt psykologi samtidig som du leser. Jeg digga den.

Skrevet

Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede er en klassiker. Lenge siden jeg har lest den, men husker at den var veldig fengede.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis du liker såkalt "chick-lit", kan jeg anbefale "En sak har alltid tre sider" av Marian Keyes. Leste den da jeg var på ferie, og den fenget iallfall meg. :)

Skrevet

Hvis du liker såkalt "chick-lit", kan jeg anbefale "En sak har alltid tre sider" av Marian Keyes. Leste den da jeg var på ferie, og den fenget iallfall meg. :)

Enig. Det er en god feriebok! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig. Det er en god feriebok! :)

Nå har jeg bestilt resten av bøkene til Keyes også, skikkelig brain-candy. :)

Skrevet

Karin Alvtegen, tre bøker tror jeg. Skyld, Skam, og Savn

Skrevet

Karin Alvtegen, tre bøker tror jeg. Skyld, Skam, og Savn

Det er krim..

Skrevet

Wallander-bøkene av Henning Mankell. Jeg begynte med "Ett skritt etter" og leste den ut på halvannet døgn.

Har lest "Ett skritt etter" og Brannmur" av Mankell. Veldig fengslende bøker begge to!

Skrevet

Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede er en klassiker. Lenge siden jeg har lest den, men husker at den var veldig fengede.

En av de aller aller beste bøker jeg har lest!!! Anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...