Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hva slags ansiktskrem, øyekrem, og lignende er favoritten din? Hva er det som har hatt den virkning som dere virkelig ønsker? Jeg har sett meg blind på alle typer som finnes. Har lurt på å prøve noe fra Dermalogica. Håper jeg får noen bra innspill eller tips ) 0 Siter
carma Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hva er øyekrem!? Bruker ingen kremer, jeg... ...bortsett fra tannkrem :-p 0 Siter
cathlin Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hva er øyekrem!? Bruker ingen kremer, jeg... ...bortsett fra tannkrem :-p hehe 0 Siter
Mistera Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Må si når det kommer til ansiktpleie så liker jeg best produktene til Shine. Disse har gitt meg best resultater for å si det sånn:) 0 Siter
Speak Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Bruker alle jenter slikt? Jeg har aldri hatt det jeg.... 0 Siter
kosen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg bruker produkter fra Clarins, jeg er 38 år. Jeg synes deres produkter virker på alle mulige måter. De er dyre, men drøye. Verdt hver krone synes jeg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har begynt med Clarins og er kjempefornøyd. Produktene varer lenge og huden min føles mye bedre,. Også er det veldig billig på danskebåten 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg bruker produkter fra Clarins, jeg er 38 år. Jeg synes deres produkter virker på alle mulige måter. De er dyre, men drøye. Verdt hver krone synes jeg. De er kjempebillige på Color Line.. Under halv pris 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har begynt med Clarins og er kjempefornøyd. Produktene varer lenge og huden min føles mye bedre,. Også er det veldig billig på danskebåten Hvordan er disse kremene under sminke når du bruker dem? Jeg har prøvd clarins for sensitiv hud før, men følte at huden ble litt blank av den? 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg liker dermalogica. Hva slags type krem bruker du av det merket? 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hva er øyekrem!? Bruker ingen kremer, jeg... ...bortsett fra tannkrem :-p Du er sikkert en slik naturlig skjønnhet som ikke trenger produkter du da;o) 0 Siter
Gjest julop Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det merket du nevnte er dyrt, og produktene lukter vondt. Ikke kjøp det merket. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Må si når det kommer til ansiktpleie så liker jeg best produktene til Shine. Disse har gitt meg best resultater for å si det sånn:) Shine? Det har jeg faktisk ikke hørt om. Kan de brukes sammen med ansiktssminke. Det blir ikke klin hvis en har foundation eller i.d. pudder over? Takk for at du svarte. Flere som kommmer med gode tips her. 0 Siter
org Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Bruker alle jenter slikt? Jeg har aldri hatt det jeg.... Ikke jeg heller. Jeg har en sånn peelingkrem jeg bruker innimellom , og i dag har jeg flotta meg med fuktighetskrem i ansiktet, før jeg la på agurkskiver. Så vaska jeg av. Ble så bra, atte! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg bruker produkter fra Clarins, jeg er 38 år. Jeg synes deres produkter virker på alle mulige måter. De er dyre, men drøye. Verdt hver krone synes jeg. Hva slags produkt. For hud og øyne eller? Jeg hadde likt å funnet en god drenerende øyekrem for å skjerpe på morratrynet;o) 0 Siter
Gjest julop Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Du er sikkert en slik naturlig skjønnhet som ikke trenger produkter du da;o) Nå blir man ikke så veldig skjønn av kremer da, men man slipper da å se gammel ut når man er 30. Huden trenger pleie og fuktighet for ikke å bli tørr, ru og gusten. Har aldri møtt en jente som ikke bruker sånn. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det merket du nevnte er dyrt, og produktene lukter vondt. Ikke kjøp det merket. Har aldri lukta på den typen krem. Men lukten er veldig avgjørende for et eventuelt kjøp. Vet at produktene er kvalmende dyre. 0 Siter
Gjest julop Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har aldri lukta på den typen krem. Men lukten er veldig avgjørende for et eventuelt kjøp. Vet at produktene er kvalmende dyre. De lukter nesten harskt fordi de ikke har tilsetningsstoffer. Ansiktsvasken er grei da. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Nå blir man ikke så veldig skjønn av kremer da, men man slipper da å se gammel ut når man er 30. Huden trenger pleie og fuktighet for ikke å bli tørr, ru og gusten. Har aldri møtt en jente som ikke bruker sånn. Ja det er helt sant. Fuktighet og beskyttelse mot solen er det viktigeste for huden. Men det er så synd at en kan se seg så innmari blind på alle typer produkter som fins. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.