Gå til innhold

Hva er dine favorittprodukter?Jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir man ikke så veldig skjønn av kremer da, men man slipper da å se gammel ut når man er 30. Huden trenger pleie og fuktighet for ikke å bli tørr, ru og gusten.

Har aldri møtt en jente som ikke bruker sånn.

Jeg bruker heller ingenting av kremer etc.

Jeg er over 40 - og huden er det faktisk ikke noe i veien med.

Hadde jeg begynt å bruke sånt hver dag, hadde jeg sikkert følt at jeg måtte ha det. Derfor er jeg glad jeg aldri begynte. Sminke bruker jeg heller ikke,- er mørk og "trenger" ikke mascara f.eks.

Skrevet

Hva slags type krem bruker du av det merket?

Jeg bruker en krem for normal-tørr hud. Husker ikke hva den heter.

Skrevet

Jeg bruker en krem for normal-tørr hud. Husker ikke hva den heter.

Syns forøvrig det er greit å slippe en overparfymert, stinkende krem.

Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg har en sånn peelingkrem jeg bruker innimellom , og i dag har jeg flotta meg med fuktighetskrem i ansiktet, før jeg la på agurkskiver. Så vaska jeg av. Ble så bra, atte!

Ja, jeg hadde en slik peelingkrem før jeg også. Lenge siden.

Har også brukt et par ansiktsmasker. Det var jo faktisk deilig.

Skrevet

Det merket du nevnte er dyrt, og produktene lukter vondt. Ikke kjøp det merket.

Jeg er så enig. De lukter ekkelt, og ikke føles de dermatologica-produktene jeg har prøvd behagelig på huden heller.

Skrevet

Jeg bruker bare den vanlige ansiktskremen på tube fra nivea. Light moisturizing day care heter den visst. Ikke noen øyenkremer, nattkremer eller andre ting.

Jeg er fornøyd med den fordi den ikke lukter noe særlig, den er ikke fettete og trekker raskt inn, og den er drøy i bruk. Og fin å bruke under sminke.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker Dermalogica ansiktskrem, og er veldig fornøyd med den.

All about eyes øyekrem fra Clinique er min favorittøyekrem. :)

Skrevet

Du er sikkert en slik naturlig skjønnhet som ikke trenger produkter du da;o)

Hehe, ikke akkurat :-p

Jeg bruker sminke og mange andre produkter, men akkurat kremer har jeg aldri hatt behov for.

Har verken spesielt tørr eller spesielt fet hud.

Skrevet

Hva slags produkt. For hud og øyne eller? Jeg hadde likt å funnet en god drenerende øyekrem for å skjerpe på morratrynet;o)

Jeg bruker hele serien til Clarins. Dag krem, øye krem, natt krem og rense krem. Spør etter prøver i butikken. Det holder å bruke dag krem og øye krem.

Skrevet

Shine? Det har jeg faktisk ikke hørt om. Kan de brukes sammen med ansiktssminke. Det blir ikke klin hvis en har foundation eller i.d. pudder over?

Takk for at du svarte. Flere som kommmer med gode tips her.

Nei jeg har ikke opplevd det iallefall.

Shine er et norsk naturprodukt, og jeg finner dette ganske bra:) bl.a muskel gelen deres finner jeg u-unværlig. den er kjempe god til såre muskler og god til massasje også:) vil absolutt anbefale alle produktene deres:)

www.shine.no

Gjest amparro....
Skrevet

Jeg bruker hudrens og vann fra Dermalogica. Er veldig fornøyd, men synes produktene er vel dyre. En lett fuktighets krem fra Lumene, jeg har ikke tørr hud og trenger ikke mye fukt.

Øyekrem og øyegel fra Clarins.

Jeg har forsøkt det meste at hudprodukter i årenes løp og det er ikke alltid det dyreste er det beste! Men Clarins har mye bra, det må jeg si. jeg kommer ofte tilbake til den serien.

Skrevet

Hvordan er disse kremene under sminke når du bruker dem? Jeg har prøvd clarins for sensitiv hud før, men følte at huden ble litt blank av den?

Jeg bruker kremen for blandingshud(har både fet og veldig tørr hud), og huden blir veldig bra under sminke. Ikke blank,fet eller noe. Beste kremen jeg har prøvd hvertfall.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bruker annsiktskrem fra Decleor, den er nydelig. De har øff cørse flere typer, min er oljefri og lukter svakt av ylang ylang.

Ellers har jeg også en nattkrem fra Body shop, men den husker jeg ikke å bruke..Også har jeg en med hamp, også fra bodyshop som er god mot vintertørrhets kriser, men eller for feit.

Øyekrem bruker jeg ikke.

Men prøv Decleor! Litt dyre, men nyyydelige og drøye produkter! :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Nå blir man ikke så veldig skjønn av kremer da, men man slipper da å se gammel ut når man er 30. Huden trenger pleie og fuktighet for ikke å bli tørr, ru og gusten.

"Har aldri møtt en jente som ikke bruker sånn."

Har du -aldri- møtt en jente som ikke bruker hudpleiekremer? Vet jaggu ikke hva det sier mest om...iallfall har du ikke møtt meg og carma ;)

Skrevet

"Har aldri møtt en jente som ikke bruker sånn."

Har du -aldri- møtt en jente som ikke bruker hudpleiekremer? Vet jaggu ikke hva det sier mest om...iallfall har du ikke møtt meg og carma ;)

Har hørt mange hudleger si at de dyre kremene har ikke noe mer for seg enn billige, det viktigste er å fukte huden (hvis det trengs!) For mye krem er heller ikke bra, da kroppen slutter å opprettholde denne ballansen selv. Det beste man kan gjøre for huden er å drikke mye vann, ikke røyke og ikke dekke den til med for mye sminke.

mener

Skrevet

Da har du tydeligvis ikke møtt meg. :P

Skrevet

Mary Kay er kjempebra!

Jeg skal på Mary Kay party denne uka. Er det noen produkter du kan anbefale?

Skrevet

Jeg skal på Mary Kay party denne uka. Er det noen produkter du kan anbefale?

Håndkremsettet er kjempebra. Dessuten liker jeg godt TimeWise-produktene (rensegele, dagkrem/nattkrem, øyekrem) og foundationen. Produktene er desverre dyre, så jeg pleier å kjøpe sånn litt etterhvert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...