Gå til innhold

Snart jul-Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

jeg har nå sjekket litt rundt omkring her på nettet etter julegaver. alle vet vel mitt problem håper jeg. har dere noen fler nettadresser til meg? desverre er hode mitt ute av drift nå som jeg er syk. blir helt sløv av antibiotikaen, og det er ikke bedre når jeg apotil er sikkelig forskjøla.

hare1365380455
Skrevet

jeg har nå sjekket litt rundt omkring her på nettet etter julegaver. alle vet vel mitt problem håper jeg. har dere noen fler nettadresser til meg? desverre er hode mitt ute av drift nå som jeg er syk. blir helt sløv av antibiotikaen, og det er ikke bedre når jeg apotil er sikkelig forskjøla.

Søk på disse:

strawberrynet

play.com

amazon uk

http://www.bokkilden.no

http://www.startsiden.no/nettbutikker/gaver/index.html

hare1365380455
Skrevet

tusen takk hare. da kommer jeg kanskje litt videre med julegavene. hittil bare funnet en gave. den er bestilt:-)! godt å ha dolere til å hjelpe seg!

Jeg kjøpte noen dvd'er som noen skal få i julegave. Det var 3 for 15£ hos play, og ellers har de cd'er, pc-spill osv. Håper du finner flere julegaver på nett!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg kjøpte noen dvd'er som noen skal få i julegave. Det var 3 for 15£ hos play, og ellers har de cd'er, pc-spill osv. Håper du finner flere julegaver på nett!

Nå tar denne forskjølsen her overhånd. Sovet rundt 12 timer inatt¨, kunne gjerne ligget hele dagen! Men det går ikke. Jeg må finne fler gaver på nette, ja. Jeg vet bare ikke hva jeg kan gi til folk. Hva de liker best osv. Men jeg blir vel også ferdig før jul. Får bare leite mer på nettet idag og prøve å finne noe bra til folk. Håper jeg snart er frisk, men virker ikke sånn etter formen igår og idag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...