Gjest MangoBango Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Er om en av dere jeg diskuterer med her er en av sønnene eller døtrene mine. Tanken gjør så jeg får ekle følelser langt inn i hjerterota. Poster heldigvis spørsmål kun på åpent (en sjelden gang iblant på et annet *normalt* forum her). Jeg vil slett ikke ha mine egne unger vankende her, dette er et forum for godt voksne, oss overmodne *klukkklukk*. Så vet dere det! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 "Jeg vil slett ikke ha mine egne unger vankende her, dette er et forum for godt voksne, oss overmodne *klukkklukk*. Så vet dere det! ;)" Jeg er straks 23, er jeg overmoden nok? Det er vel stort sett folk fra 20 år og oppover her, tror jeg. Mange som er en del eldre også. Du skal ikke se bort i fra at det ville vært ekkelt å møte på barna dine her, ja, spesielt i et litt sensitivt innlegg, hvor det blir diskutert hva slags sexfantasier man har, feks Jeg fant søsteren min her inne. Hun ble litt småstressa da jeg fortalte henne det et par-tre år etterpå 0 Siter
Gjest MangoBango Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 "Jeg vil slett ikke ha mine egne unger vankende her, dette er et forum for godt voksne, oss overmodne *klukkklukk*. Så vet dere det! ;)" Jeg er straks 23, er jeg overmoden nok? Det er vel stort sett folk fra 20 år og oppover her, tror jeg. Mange som er en del eldre også. Du skal ikke se bort i fra at det ville vært ekkelt å møte på barna dine her, ja, spesielt i et litt sensitivt innlegg, hvor det blir diskutert hva slags sexfantasier man har, feks Jeg fant søsteren min her inne. Hun ble litt småstressa da jeg fortalte henne det et par-tre år etterpå Jeg poster aldri på kanten-innlegg, og er aldri på slike lugubre forum her ;o) Snill pike jeg vet du. Spesielt snill fordi jeg vet at hvem som helst kan vanke her, dessverre også mine søte små 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg poster aldri på kanten-innlegg, og er aldri på slike lugubre forum her ;o) Snill pike jeg vet du. Spesielt snill fordi jeg vet at hvem som helst kan vanke her, dessverre også mine søte små Jeg havnet her fordi det alltid sto "www.doktoronline.no" igjen i adressefeltet når søstra mi hadde brukt pc'en 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har hatt dattera mi her inne en periode. Hun var ung, sånn rundt 16 den gangen og hun smugleste. Ikke så kult men det var ikke så lenge hun gadd. Jeg er 100% sikker på at hun ikke er her nå, da hadde jeg kjent henne igjen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hehe, jeg har også i tankene at ungene mine, og min mann kan lese her. De vet jeg er på forumet Jeg holder meg ganske i skinnet, tror jeg..... 0 Siter
Gjest 53 år Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hah! Jeg er 53 og sikkert moren til alle sammen her inne! 0 Siter
fresja Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har også litt skrekk for at datter, søsken, kolleger o.s.v. vanker her. Har ikke gjenkjent dem så langt. De er iallfall ikke blant dem som skriver navn og alder på barna. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hah! Jeg er 53 og sikkert moren til alle sammen her inne! mi mor er nesten åtte år eldre enn deg... 0 Siter
Gjest barna Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har hatt dattera mi her inne en periode. Hun var ung, sånn rundt 16 den gangen og hun smugleste. Ikke så kult men det var ikke så lenge hun gadd. Jeg er 100% sikker på at hun ikke er her nå, da hadde jeg kjent henne igjen. Hei mamma! Kan du tømme tørkestativet nå? Så du får vaska og tørka klærne våre? 0 Siter
Gjest Luregurimor Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har også litt skrekk for at datter, søsken, kolleger o.s.v. vanker her. Har ikke gjenkjent dem så langt. De er iallfall ikke blant dem som skriver navn og alder på barna. Jeg forandrer litt på detaljer jeg vedr alder både på meg og barn og også vedr andre ting ofte jeg, nettopp for ikke å bli gjenkjent. Så hva folk skriver bør ikke være korrekt, en vil ha et svar bare, om en trekker fra eller legger til et par år har ikke alltid så mye å si. 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg forandrer litt på detaljer jeg vedr alder både på meg og barn og også vedr andre ting ofte jeg, nettopp for ikke å bli gjenkjent. Så hva folk skriver bør ikke være korrekt, en vil ha et svar bare, om en trekker fra eller legger til et par år har ikke alltid så mye å si. Jeg gjør akkurat det samme. Anonymiserer på en eller annen måte. Dessuten bruker jeg ofte ikke fast nick, dersom jeg skriver om noe som jeg kan gjenkjennes på (men jeg er ikke av de som skriver anonymt dritt til andre her, da) Jeg aner jo ikke hvem som er her, men det er ikke usannsynlig at det finnes både venner, kolleger, familiemedlemmer og andre bekjente her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hei mamma! Kan du tømme tørkestativet nå? Så du får vaska og tørka klærne våre? Du er i hvert fall ikke min, slike ting er det ungenes jobb ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.