Gå til innhold

Jeg er gravid!


Gemini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gemini

    25

  • ShitDiddelyDo

    8

  • tonie

    6

  • DarkPink

    4

hehe 13 pluss seks dagar betyr nesten 14 fullgåtte veker :-D

Da lærte jeg noe nytt i dag også. Det er stas.

For de som trodde jeg kødda må jeg bare si at jeg faktisk ikke gjorde det.

Jeg er ikke helt inne i disse graviditetssjargonene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja. Akkurat som om du har noe mer kontroll på graviditetsspråk enn meg. :)

Jeg husker jeg spurte med en gang jeg begynte å henge her hva de derre tall pluss tall tallene de skrev hele tiden betydde =p

Men det er jo så yesterday da, lissom. Bare dust å ikke vite det NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg spurte med en gang jeg begynte å henge her hva de derre tall pluss tall tallene de skrev hele tiden betydde =p

Men det er jo så yesterday da, lissom. Bare dust å ikke vite det NÅ.

Til mitt forsvar må jeg jeg si at jeg ikke henger så mye på dette forumet. :)

La bare merke til utropstegn etter "jeg er gravid", og antok det var en kjent doler som hadde blitt smelt på tjukka. Litt nysgjerrig blir man jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mitt forsvar må jeg jeg si at jeg ikke henger så mye på dette forumet. :)

La bare merke til utropstegn etter "jeg er gravid", og antok det var en kjent doler som hadde blitt smelt på tjukka. Litt nysgjerrig blir man jo. :)

Mm, sikkert. Er det så farlig å bare innrømme at du liker å lese rørende graviditetshistorier til kveldsmaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, sikkert. Er det så farlig å bare innrømme at du liker å lese rørende graviditetshistorier til kveldsmaten?

Nja, da foretrekker jeg heller å lese om depresjoner og personlighetsforstyrrelser inne på psykiatri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer hjerteligst :)

Takk!

Nå forstår du kanskje hvorfor jeg ikke ble med på slankeopplegget ditt (rettere sagt livstilsomlegging)! Hadde absolutt trengt det, men ikke akkurat nå... hehe

Skal seff spise sunt framover, men ikke for å redusere vekten. Og lavkarbo mat er dessverre langt unna det som har fristet de siste ukene, har vært mye kvalm, og da har det stort vært brød eller annen karbo-mat som har fristet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte jeg noe nytt i dag også. Det er stas.

For de som trodde jeg kødda må jeg bare si at jeg faktisk ikke gjorde det.

Jeg er ikke helt inne i disse graviditetssjargonene. :)

Selv ikke min kvinnelige kollega som fikk barn for få år siden hadde fått med seg denne terminologien, og spurte om akkurat det samme som deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ikke min kvinnelige kollega som fikk barn for få år siden hadde fått med seg denne terminologien, og spurte om akkurat det samme som deg. :-)

Da følte jeg meg med et litt mindre dum. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhimmel så flink du har vært til å holde på hemmeligheten! Eller oppdaget du det just? :) Uansett, gratulerer. Tenk at du er i omstendigheter, var det ikke det de sa i gamle dager? Lykke til med de neste 26ukene!

Neida, jeg har vært VELDIG klar over graviditeten hele veien, med kvalme, søvnvansker, tisser 100 ganger i døgnet mm., så ingen bombe for meg akkurat nå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, gratulerer :-)

Innbilte meg at du hadde barn allerede, jeg.

Neida, er tante til noen, men har ingen egne, om du ikke vil regne en firbent sak med pels ;-)

Men jeg har nok svart en del på foreldreforumet, så det er kanskje derfor du har fått det inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da lærte jeg noe nytt i dag også. Det er stas.

For de som trodde jeg kødda må jeg bare si at jeg faktisk ikke gjorde det.

Jeg er ikke helt inne i disse graviditetssjargonene. :)

Jeg har vært gravid og født to ganger, og spurte om det samme her inne. Selv talte jeg i uker, enkeltdagene brydde jeg meg aldri om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid og født to ganger, og spurte om det samme her inne. Selv talte jeg i uker, enkeltdagene brydde jeg meg aldri om.

Det er leger som har introdusert dette ovenfor meg, og dessuten ser jeg det er ganske utbredt på div. graviditetsfora osv., så jeg trodde det var det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, da foretrekker jeg heller å lese om depresjoner og personlighetsforstyrrelser inne på psykiatri. :)

Åh, ja. Ingenting som får meg til å smile med solbærtoddyen i hånda som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leger som har introdusert dette ovenfor meg, og dessuten ser jeg det er ganske utbredt på div. graviditetsfora osv., så jeg trodde det var det vanlige.

Jeg hadde aldri hørt om "trimester" før unge nr 4 var over året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...