org Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Æsj, hun hørtes ikke god ut, spør du meg. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mulig slik oppførsel er vanlig i din krets, men ikke i min. Jeg blir rett og slett plagd vettet av denne personen. Kommer på besøk selv om hun ikke er velkommen. Og ja, jeg ønsket tips om hvordan komme meg unna uten å såre denne personen. Men det ville du ikke svare på tydeligvis Det er ikke vanlig i min omganskrets heller, så det er ikke deg det er noe galt med. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 "Det handler om at hun er totalt grisete og mangler folkeskikk. Bøyer seg for å lukte og kommenterer det i hytt og pine." Det var ikke hva du skrev i hovedinnlegget ditt. Herregud da! Du klarer vel å lese mellom linjene? Du som skrev hovedinnlegget, jeg er enig med deg. Alle fiser, alle klør seg, alle gjør alt mulig rart, men ikke nødvendigvis foran andre mennesker. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg tror de fleste hadde reagert bare på fisen, med mindre det var bare et uhell, og ikke desto mindre dersom man i tillegg lukter på den. Enig med deg. Alle fiser jo, men hvis jeg hadde kommet til å gjøre det borte hos andre hadde jeg unnskyldt meg. Det handler rett og slett om vanlig oppførsel. 0 Siter
Gjest hvordan komme meg unna Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det er ikke vanlig i min omganskrets heller, så det er ikke deg det er noe galt med. Nei jeg kunne tenke meg at dette ikke akkurat er vanlig oppførsel. Begynte nesten å lure siden jeg nesten ble kjefta på her inne fordi jeg reagerte på denne personen. Kan gi det et lite annet eksempel for å utdype hvor ekkel hun kan være. Er hun i skikkelig form kan hun bruke hånden for å vifte opp så hun får snust skikkelig når hun... ja akkurat. Og andre ganger kan hun si " å beklager lukten men jeg har spist egg/karbonader osv" Dette er noe jeg hadde ledd av hvis jeg så det på en sketsj. Men når jeg ser det av henne blir det bare så grusomt ekkelt. Jaja. Jeg får vel bare ta å si fra til henne litt hardere snart. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 *urk og æsj* Hun mangler tydeligvis sosiale antenner... 0 Siter
Gjest eneboer Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Er dette en person som gjør slik hjemme hos seg selv også? Bor hun kanskje alene? Ikke for å unnskylde henne, men bor hun alene så kan hun faktisk ha lagt seg til en del uvaner uten at hun selv er klar over det. Jeg ville ha sagt det til henne og sagt akkurat hva jeg mente om det å rape og fise i andres nærvær. Samt at hvis hun ikke skjerper seg, så vil du ikke ha noe med henne å gjøre mer. Det burde få henne til å tenke seg om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.