Gå til innhold

Lånefest

Anbefalte innlegg

Gjest Lånefest
Skrevet

Det snakkes om at nordmenn har mye penger. Jeg tror heller det er mange som tar opp lån og gir andre inntrykk av at de har mange penger. Folk flest har jo normale lønninger. Hva tror du?

Skrevet

I og med at det omtrent er umulig å kjøpe seg hus uten å ta opp stort lån, så er det vel ikke så rart at folk tar opp store lån.

Nå skal det være sagt, at en bør jo ikke ta større lån enn at en kan betjene det - og i tillegg tåle litt renteøkning.

Det er dyrt å bo! (med mindre en bosetter seg langt utpå landet)

Skrevet

Nordmenn har mye penger. De har høye lønn og har mulighet for å ta opp høye lån. Det er ikke mange andre samfunn som kan. Det er dyrt å leve i Norge også, men det er en stor velstand.

Utviklingen er veldig materialistisk og jeg kan ikke si at jeg liker det hele tiden.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at man kan låne seg tilsynelatende "rikere" for lånet skal jo betales tilbake, og det med renter!

Skrevet

Amber sun har litt rett, men det er store forskjeller på land og by i Norge. Hva er en normal lønn?

En lærer tjener jo det samme i Nord Norge som i Oslo. Her alene kan det jo bli store forskjeller på rik og fattig.

Jeg opplever ikke at våre venner låner til det daglige, men de aller fleste har de siste årene brukt mere penger på ferie og dyrere biler. Dette pga. lav rente og moderate huslån.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...