pekkaline Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg trenger en smartere løsning enn dagens tre store plastdunker som bare tar enormt med plass. Har du en du kan tipse meg om? Liker å sortere tøy. blått, hvitt, rødt..... Må ikke være så altfor liten heller, da det kan hope seg opp med tøy i perioder.... 0 Siter
kyrillo Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har sett at noen brukte et Elfa-kurvstativ, slike som brukes inni garderobeskap. De finnes med forskjellige størrelser på kurvene, er gjennomsiktige/oversiktlige og mange kurver å sortere ting i. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 En trådkurv-reol med forskjellige skuffer for svart, hvitt, farget, forskjellige grader etc. Det ønsker jeg meg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Jeg har sett at noen brukte et Elfa-kurvstativ, slike som brukes inni garderobeskap. De finnes med forskjellige størrelser på kurvene, er gjennomsiktige/oversiktlige og mange kurver å sortere ting i. Du det var jammen en kjempe god ide!! Den skal vurderes! Takk 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 En trådkurv-reol med forskjellige skuffer for svart, hvitt, farget, forskjellige grader etc. Det ønsker jeg meg. Hm...hvor har de sånne? Høres pent ut det. Link? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hm...hvor har de sånne? Høres pent ut det. Link? Det samme som kyrillo sier. Møbelbutikker som selger Elfa e.l. Du må merke kurvene selv da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Det samme som kyrillo sier. Møbelbutikker som selger Elfa e.l. Du må merke kurvene selv da. Da skal jeg på møbelbutikk Takk! 0 Siter
stromme Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 IKEA har suverene dunker for skittentøy. De plasseres oppå hverandre i høyden, og man kan fint ha 4 dunker. Så har de skrått lokk, slik at de kan åpnes uten å ta vekk dunkene over. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 IKEA har suverene dunker for skittentøy. De plasseres oppå hverandre i høyden, og man kan fint ha 4 dunker. Så har de skrått lokk, slik at de kan åpnes uten å ta vekk dunkene over. Ah, smart! Dumt at Ikea er flere timer unna her hvor jeg bor.... Det hørtes faktisk litt stilig ut i tillegg til å være veldig praktsik. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har to vesker fra Plantasjen faktisk, med tre rom i hver, merket med 30, 40 og 60. En svart og en hvit bag, med i alt seks rom - veldig praktisk 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ah, smart! Dumt at Ikea er flere timer unna her hvor jeg bor.... Det hørtes faktisk litt stilig ut i tillegg til å være veldig praktsik. Stilig er det ikke, men praktisk. Har 3 stk. selv. To store, en til 60 grader og en til 40 grader og en liten til ulltøy og finvask. 0 Siter
Tottlå Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har to bokser som jeg kjøpte på IKEA....de kan stables oppå hverandre, tar liten plass, og er enkle og greie! Hvite bokser! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 har sett at på pytt i panne har de en sånn med tre poser i, ganske pen..hvit kurv-kasse eller tre kasse..husker ikke helt..med lokk. veldig pen og kjempepratisk 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Jeg har to vesker fra Plantasjen faktisk, med tre rom i hver, merket med 30, 40 og 60. En svart og en hvit bag, med i alt seks rom - veldig praktisk Jøss, må se på den også da 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Jeg har to bokser som jeg kjøpte på IKEA....de kan stables oppå hverandre, tar liten plass, og er enkle og greie! Hvite bokser! Håper ikea kommer til sørlandet snart! 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 har sett at på pytt i panne har de en sånn med tre poser i, ganske pen..hvit kurv-kasse eller tre kasse..husker ikke helt..med lokk. veldig pen og kjempepratisk Jasså, høres fin ut tilogmed. Jeg hadde aldri trodd det fantes så mange greie løsninger. Takk for svar 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jasså, høres fin ut tilogmed. Jeg hadde aldri trodd det fantes så mange greie løsninger. Takk for svar den er kjempefin. men den koster litt..men ser til tross ut som et ordentlig møbel i forhold til mange skittentøykurver. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 den er kjempefin. men den koster litt..men ser til tross ut som et ordentlig møbel i forhold til mange skittentøykurver. Jeg så en i dag på Badehuset. Den hadde to rom og kostet 700kr. Synes det er litt i overkant av hva jeg vil gi... Men flott var den! Kurvflettet. Og to rom er litt lite, da blir resten liggende på gulvet.... 0 Siter
Spenning Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 OBS har noen meget pene praktiske i metall med hull og med trelokk, Oppi ligger en tøypose som kan fylles med tøy og taes med på vaskerommet. De finnes i tre strørrelser. Tar liten plass men er romslig. Ønsker du bilde av den så kan jeg legge ved det.Kanskje det må bli via mail i tilfelle ;-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg så en i dag på Badehuset. Den hadde to rom og kostet 700kr. Synes det er litt i overkant av hva jeg vil gi... Men flott var den! Kurvflettet. Og to rom er litt lite, da blir resten liggende på gulvet.... pytt og panne heter visst butikken forresten..hehe,sorry.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.