Gå til innhold

skittentøy kurv-boks el.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en smartere løsning enn dagens tre store plastdunker som bare tar enormt med plass.

Har du en du kan tipse meg om? Liker å sortere tøy. blått, hvitt, rødt..... Må ikke være så altfor liten heller, da det kan hope seg opp med tøy i perioder....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• lalala1365380457

3

• Atene

2

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har sett at noen brukte et Elfa-kurvstativ, slike som brukes inni garderobeskap. De finnes med forskjellige størrelser på kurvene, er gjennomsiktige/oversiktlige og mange kurver å sortere ting i.

Gjest Princess Peach
Skrevet

En trådkurv-reol med forskjellige skuffer for svart, hvitt, farget, forskjellige grader etc. Det ønsker jeg meg. :)

Skrevet

Jeg har sett at noen brukte et Elfa-kurvstativ, slike som brukes inni garderobeskap. De finnes med forskjellige størrelser på kurvene, er gjennomsiktige/oversiktlige og mange kurver å sortere ting i.

Du det var jammen en kjempe god ide!! Den skal vurderes! Takk :)

Skrevet

En trådkurv-reol med forskjellige skuffer for svart, hvitt, farget, forskjellige grader etc. Det ønsker jeg meg. :)

Hm...hvor har de sånne? Høres pent ut det. Link?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hm...hvor har de sånne? Høres pent ut det. Link?

Det samme som kyrillo sier. Møbelbutikker som selger Elfa e.l. Du må merke kurvene selv da. :)

Skrevet

Det samme som kyrillo sier. Møbelbutikker som selger Elfa e.l. Du må merke kurvene selv da. :)

Da skal jeg på møbelbutikk :)

Takk!

Skrevet

IKEA har suverene dunker for skittentøy.

De plasseres oppå hverandre i høyden, og man kan fint ha 4 dunker.

Så har de skrått lokk, slik at de kan åpnes uten å ta vekk dunkene over.

Skrevet

IKEA har suverene dunker for skittentøy.

De plasseres oppå hverandre i høyden, og man kan fint ha 4 dunker.

Så har de skrått lokk, slik at de kan åpnes uten å ta vekk dunkene over.

Ah, smart! Dumt at Ikea er flere timer unna her hvor jeg bor.... Det hørtes faktisk litt stilig ut i tillegg til å være veldig praktsik.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har to vesker fra Plantasjen faktisk, med tre rom i hver, merket med 30, 40 og 60. En svart og en hvit bag, med i alt seks rom - veldig praktisk :)

Skrevet

Ah, smart! Dumt at Ikea er flere timer unna her hvor jeg bor.... Det hørtes faktisk litt stilig ut i tillegg til å være veldig praktsik.

Stilig er det ikke, men praktisk. Har 3 stk. selv. To store, en til 60 grader og en til 40 grader og en liten til ulltøy og finvask.

Skrevet

Jeg har to bokser som jeg kjøpte på IKEA....de kan stables oppå hverandre, tar liten plass, og er enkle og greie! Hvite bokser!

lalala1365380457
Skrevet

har sett at på pytt i panne har de en sånn med tre poser i, ganske pen..hvit kurv-kasse eller tre kasse..husker ikke helt..med lokk. veldig pen og kjempepratisk :)

Skrevet

Jeg har to vesker fra Plantasjen faktisk, med tre rom i hver, merket med 30, 40 og 60. En svart og en hvit bag, med i alt seks rom - veldig praktisk :)

Jøss, må se på den også da :)

Skrevet

Jeg har to bokser som jeg kjøpte på IKEA....de kan stables oppå hverandre, tar liten plass, og er enkle og greie! Hvite bokser!

Håper ikea kommer til sørlandet snart! ;)

Skrevet

har sett at på pytt i panne har de en sånn med tre poser i, ganske pen..hvit kurv-kasse eller tre kasse..husker ikke helt..med lokk. veldig pen og kjempepratisk :)

Jasså, høres fin ut tilogmed. Jeg hadde aldri trodd det fantes så mange greie løsninger. Takk for svar

lalala1365380457
Skrevet

Jasså, høres fin ut tilogmed. Jeg hadde aldri trodd det fantes så mange greie løsninger. Takk for svar

den er kjempefin. men den koster litt..men ser til tross ut som et ordentlig møbel i forhold til mange skittentøykurver.

Skrevet

den er kjempefin. men den koster litt..men ser til tross ut som et ordentlig møbel i forhold til mange skittentøykurver.

Jeg så en i dag på Badehuset. Den hadde to rom og kostet 700kr. Synes det er litt i overkant av hva jeg vil gi... Men flott var den! Kurvflettet. Og to rom er litt lite, da blir resten liggende på gulvet....

Skrevet

OBS har noen meget pene praktiske i metall med hull og med trelokk, Oppi ligger en tøypose som kan fylles med tøy og taes med på vaskerommet. De finnes i tre strørrelser. Tar liten plass men er romslig.

Ønsker du bilde av den så kan jeg legge ved det.Kanskje det må bli via mail i tilfelle ;-)

lalala1365380457
Skrevet

Jeg så en i dag på Badehuset. Den hadde to rom og kostet 700kr. Synes det er litt i overkant av hva jeg vil gi... Men flott var den! Kurvflettet. Og to rom er litt lite, da blir resten liggende på gulvet....

pytt og panne heter visst butikken forresten..hehe,sorry..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...