pekkaline Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 OBS har noen meget pene praktiske i metall med hull og med trelokk, Oppi ligger en tøypose som kan fylles med tøy og taes med på vaskerommet. De finnes i tre strørrelser. Tar liten plass men er romslig. Ønsker du bilde av den så kan jeg legge ved det.Kanskje det må bli via mail i tilfelle ;-) Spennende Jeg kan ikke det der med å lage en kjapp mailaddresse... Men hadde vært gøy Hvem er du spenning? Obs ligger like i nærheten, så jeg vil kikke etter den. Takk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Vi har en kurvhylle på vaskerommet. Den inneholder fire kurver. Alle sorterer klærne sine og putter dem i riktig kurv. En for mørke klær, en for lysere klær, en for hvitt tøy og en for 60-90 graders tøy. 0 Siter
Speak Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har en hylle med 6 kurver til forskjellige farger. De står på vaskerommet. 0 Siter
Gjest undrende husmor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 IKEA har suverene dunker for skittentøy. De plasseres oppå hverandre i høyden, og man kan fint ha 4 dunker. Så har de skrått lokk, slik at de kan åpnes uten å ta vekk dunkene over. Hva heter disse dunkene? Finner ingenting på hjemmesidene til ikea. 0 Siter
Gjest kvinnen23 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hva heter disse dunkene? Finner ingenting på hjemmesidene til ikea. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=16&catalogId=10103&langId=-14&topcategoryId=15597&parentCats=15597*16215*16306&categoryId=16306&cattype=sub oppbevaring-klær-vask og kleshold... 0 Siter
Zarine Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Eg er også misnøgd med desse digre plastkorgene som tar for mykje plass. Stor omveltning på gong her heime - vårt system: Mellomstore tøysekkar i ulike fargar (det er mest for barna sin del, som ikkje kan lese "rødt, blått, kokvask" osv). Store nok til å fylle éi vaskemaskin, men ikkje meir! Da får det aldri sjansen til å hope seg opp vask. (Her hos oss har det gjort det, ei plastkorg kan glatt romme 4 maskiner, til dømes, og det er eit mareritt. Med familie på 5-6 må ein ta unna etter kvart.) Posene heng i tilknytning til badet der ein stort sett kler av seg, lett å bære ned til vaskerommet. 0 Siter
Gjest undrende husmor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=16&catalogId=10103&langId=-14&topcategoryId=15597&parentCats=15597*16215*16306&categoryId=16306&cattype=sub oppbevaring-klær-vask og kleshold... Jeg ser ingen bokser med skrålokk som kan plasseres oppå hverandre? 0 Siter
Atene Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg ser ingen bokser med skrålokk som kan plasseres oppå hverandre? Jeg tror det er denne: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=16198&catalogId=10103&storeId=2&productId=40801&langId=-11&categoryId=15776&chosenPartNumber=90076364 Jeg bruker dem til ting som skal resirkuleres. Til skittentøyet har jeg Elfa-stativ. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror det er denne: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=16198&catalogId=10103&storeId=2&productId=40801&langId=-11&categoryId=15776&chosenPartNumber=90076364 Jeg bruker dem til ting som skal resirkuleres. Til skittentøyet har jeg Elfa-stativ. Jepp, det er den jeg har. 2 store og en liten. Ikke fine i det hele tatt, men praktisk. 0 Siter
Tottlå Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Håper ikea kommer til sørlandet snart! Har dere ikke Ikae på sørlandet??? Overrasket..... 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Har dere ikke Ikae på sørlandet??? Overrasket..... Oslo og stavanger har vel endel sørlendinger på besøk 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Eg er også misnøgd med desse digre plastkorgene som tar for mykje plass. Stor omveltning på gong her heime - vårt system: Mellomstore tøysekkar i ulike fargar (det er mest for barna sin del, som ikkje kan lese "rødt, blått, kokvask" osv). Store nok til å fylle éi vaskemaskin, men ikkje meir! Da får det aldri sjansen til å hope seg opp vask. (Her hos oss har det gjort det, ei plastkorg kan glatt romme 4 maskiner, til dømes, og det er eit mareritt. Med familie på 5-6 må ein ta unna etter kvart.) Posene heng i tilknytning til badet der ein stort sett kler av seg, lett å bære ned til vaskerommet. Det høres ut til å være greit, men jeg må ha dunken på badet. Jeg har også vaskemaskinen der. Men takk for tips! 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Jeg har en hylle med 6 kurver til forskjellige farger. De står på vaskerommet. Er det denne metall reolen man bruker i garderobeskap? Jeg skal ha meg en kikkerunde nå som jeg har fått så mange flotte tips. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Vi har en kurvhylle på vaskerommet. Den inneholder fire kurver. Alle sorterer klærne sine og putter dem i riktig kurv. En for mørke klær, en for lysere klær, en for hvitt tøy og en for 60-90 graders tøy. Høres fin ut, er den enormt stor? 0 Siter
Zarine Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det høres ut til å være greit, men jeg må ha dunken på badet. Jeg har også vaskemaskinen der. Men takk for tips! Veldig greit om du har det på badet - vi har bittelite bad så store dunkar er heilt umogleg, og vaskerommet er ein krok av kjøkkenet - i ein anna etasje, så det er best å ha noko som er lett å bære med seg, her hos oss. Du har i alle fall fått masse tips her nedigjennom tråden! Kva skal du vel velje ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Veldig greit om du har det på badet - vi har bittelite bad så store dunkar er heilt umogleg, og vaskerommet er ein krok av kjøkkenet - i ein anna etasje, så det er best å ha noko som er lett å bære med seg, her hos oss. Du har i alle fall fått masse tips her nedigjennom tråden! Kva skal du vel velje ;-) Har lyst til å sjekke ut de som jeg finner i nærområdet. Mulig jeg går for de skapskuffene... Vil innom møbelforretning, plantasjen og obs 0 Siter
Speak Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Er det denne metall reolen man bruker i garderobeskap? Jeg skal ha meg en kikkerunde nå som jeg har fått så mange flotte tips. Nope. Bruker en hjemmesnekret trehylle med plastkurver som står bortover hylla. Når jeg skal vaske så tar jeg ut en plastkurv og hiver alt i maskinen. Men det krever jo litt plass. Men det er ikke noe problem her. Har vaskerom med stor hylle, vaskemaskin, tørketrommel, fryser, kjøleskap og solarium:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Nope. Bruker en hjemmesnekret trehylle med plastkurver som står bortover hylla. Når jeg skal vaske så tar jeg ut en plastkurv og hiver alt i maskinen. Men det krever jo litt plass. Men det er ikke noe problem her. Har vaskerom med stor hylle, vaskemaskin, tørketrommel, fryser, kjøleskap og solarium:-) Ok, jeg har ikke et sånt luksusbad-vaskerom. Fin løsning for deg det ja. Jeg må gjøre skittentøyplassen mindre, blir fort trangt på mitt bad. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Høres fin ut, er den enormt stor? Nei, ca 70 cm høy kanskje. Brede og lengde ca 40X50 cm? 0 Siter
Gjest undrende husmor Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror det er denne: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=16198&catalogId=10103&storeId=2&productId=40801&langId=-11&categoryId=15776&chosenPartNumber=90076364 Jeg bruker dem til ting som skal resirkuleres. Til skittentøyet har jeg Elfa-stativ. Takk for hjelpen. Blir det ikke dårlig plass i et elfa-system? De kurvene er jo ikke altfor store. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.