Gå til innhold

Kosttilskuddet "vakker"?

Anbefalte innlegg

Gjest så forfengelig.
Skrevet

Noen som har prøvd dette og som vil si litt om hvorvidt det fungerer eller ikke?

Og hva koster det?

Skrevet

Syntes det var dyrt, og for noe lureri. Tror du blir like vakker av en Møllers pakke, med alt du trenger.

Tror det var opp mot 300 kr pr måned.

Gjest tips til huden din
Skrevet

Heisann.

Sikkert ikke noe dårlig kosttilskudd. Men om det er mer effektivt enn andre ting kan jeg ikke svare på.

Men tips til huden har jeg flere av. Flere har du sikkert hørt før.

Pass på å få i deg omega3 fettsyrer. Disse finner du flere av på butikken. Drikk rent vann hver dag. Ikke drikk mye sukerholdig drikke. Prøv å venn deg til light produkter.

Ikke spis mye salt. Spesielt ikke på kvelden for da risikerer du ekstra hovne øyne på morgenen.

Rens huden din hver dag morgen og kveld med et mildt produkt. Finn en krem som gir fuktighet og som beskytter mot solens stråler.

Ikke røyk. (Det sier nok seg selv).

Pass på å mosjoner noen ganger i uka. Ikke noen maraton er nødvendig, men mosjon øker forbrenning og sirkulasjon i kroppen. Og mye annet selvsagt.

Spis litt frukt og grønt. Skjær gjerne dette opp til såkallede fingermat. Da glir det lettere ned.

Arbeider du noen av disse tipsene dine inn i dine dagsrutiner vil du nok se effekt etter en måned eller to.

Gjest så forfengelig.
Skrevet

Heisann.

Sikkert ikke noe dårlig kosttilskudd. Men om det er mer effektivt enn andre ting kan jeg ikke svare på.

Men tips til huden har jeg flere av. Flere har du sikkert hørt før.

Pass på å få i deg omega3 fettsyrer. Disse finner du flere av på butikken. Drikk rent vann hver dag. Ikke drikk mye sukerholdig drikke. Prøv å venn deg til light produkter.

Ikke spis mye salt. Spesielt ikke på kvelden for da risikerer du ekstra hovne øyne på morgenen.

Rens huden din hver dag morgen og kveld med et mildt produkt. Finn en krem som gir fuktighet og som beskytter mot solens stråler.

Ikke røyk. (Det sier nok seg selv).

Pass på å mosjoner noen ganger i uka. Ikke noen maraton er nødvendig, men mosjon øker forbrenning og sirkulasjon i kroppen. Og mye annet selvsagt.

Spis litt frukt og grønt. Skjær gjerne dette opp til såkallede fingermat. Da glir det lettere ned.

Arbeider du noen av disse tipsene dine inn i dine dagsrutiner vil du nok se effekt etter en måned eller to.

Tusen takk for mange nyttige tips! Spesielt det med Omega3 tror jeg jeg skal ta med meg. Har bokser i skapet full av kapsler, tror jeg må begynne å ta nå ettersom jeg aldri spiser fisk!:)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

dette inneholder vel bare omega3 og litt annet som finnes i alle andre omega3preparater?

ta omega og b vitamin så er du der. og drikk masse vann.

man blir ikke vakrere av noe av dette, da ville hele verden hivd seg på bølgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...