Gjest sultanmadrass Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Den vant jo en forbrukertest, men hvilken av dem. Jeg ønsker meg en fast madrass. Har du en Sultan-madrass som er bra for rygg og kropp? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har kjip rygg, men Sultan madrassen er helt konge! Men jeg har en av de mykeste utgavene, husker dessverre ikke hva den heter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde en for mange år siden og husker jeg synes den var kjempegod da jeg fikk den. Mener jeg hadde middels myk med overmadrass. Etterhvert ble fjæringen slitt, og da jeg (og min kjære) kjøpte en ny (og langt dyrere) madrass må jeg si det var abnorm forskjell :-). 0 Siter
Gjest Sultanmadrass Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 http://tinyurl.com/yzwylv Det var jo ikke en madrass med fjærer jo. Lateks m/skum sto det i testen, men hos Ikea står den ikke under lateks, men under polypropylen. Er det noe godt å sove i da. Hmmm... Noen som har den her Sultan Forsbacka? Fås med hjem sammenrullet. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det var jo ikke en madrass med fjærer jo. Lateks m/skum sto det i testen, men hos Ikea står den ikke under lateks, men under polypropylen. Er det noe godt å sove i da. Hmmm... Noen som har den her Sultan Forsbacka? Fås med hjem sammenrullet. Ikke polypropylen, men polyeter var det visst. 0 Siter
Gjest Sultan Hustad Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har Sultan Hustad, som er medium hard. (Såvidt jeg vet er det springfjærmadrass, men nå ble jeg plutselig ikke helt sikker). Jeg er godt fornøyd med den. Har bare hatt den i noen uker, så jeg vet ikke noe om eventuelle endringer over tid. Men den er i alle fall mye bedre enn den madrassen jeg hadde før. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Den som vant testen var ikke en springfjær-madrass, men en "avansert" skumgumminmadrass! 0 Siter
Gjest sultanmadrass Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har Sultan Hustad, som er medium hard. (Såvidt jeg vet er det springfjærmadrass, men nå ble jeg plutselig ikke helt sikker). Jeg er godt fornøyd med den. Har bare hatt den i noen uker, så jeg vet ikke noe om eventuelle endringer over tid. Men den er i alle fall mye bedre enn den madrassen jeg hadde før. Det er en pocketfjærmadrass ser jeg på sidene til IKEA. Den kikket jeg faktisk på, den var jo veldig rimelig. Er den god å ligge på for ryggen? 0 Siter
Gjest Sultan Hustad Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det er en pocketfjærmadrass ser jeg på sidene til IKEA. Den kikket jeg faktisk på, den var jo veldig rimelig. Er den god å ligge på for ryggen? Ja jeg syns den er god. Den er en passe blanding av hard og myk. Men det du må gjøre, er jo å dra til Ikea og prøveligge de ulike madrassene, hva du selv liker, det gjorde jeg. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Eg har en nedi boden, hvis du vil kjøpe en til redusert pris. :c) (Stavanger) 0 Siter
Gjest sultanmadrass Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ja jeg syns den er god. Den er en passe blanding av hard og myk. Men det du må gjøre, er jo å dra til Ikea og prøveligge de ulike madrassene, hva du selv liker, det gjorde jeg. Ja, men jeg synes ikke noen minutter på en madrass gjør at en får det rette inntrykket. Derfor spør jeg noen som har sovet på dem over lengre tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.