Gå til innhold

Har du Sultan madrass fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Gjest sultanmadrass
Skrevet

Den vant jo en forbrukertest, men hvilken av dem. Jeg ønsker meg en fast madrass. Har du en Sultan-madrass som er bra for rygg og kropp?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har kjip rygg, men Sultan madrassen er helt konge! Men jeg har en av de mykeste utgavene, husker dessverre ikke hva den heter.

Skrevet

Jeg hadde en for mange år siden og husker jeg synes den var kjempegod da jeg fikk den. Mener jeg hadde middels myk med overmadrass.

Etterhvert ble fjæringen slitt, og da jeg (og min kjære) kjøpte en ny (og langt dyrere) madrass må jeg si det var abnorm forskjell :-).

Gjest Sultanmadrass
Skrevet

Det var jo ikke en madrass med fjærer jo. Lateks m/skum sto det i testen, men hos Ikea står den ikke under lateks, men under polypropylen. Er det noe godt å sove i da. Hmmm...

Noen som har den her Sultan Forsbacka? Fås med hjem sammenrullet.

Gjest girl with no name
Skrevet

Det var jo ikke en madrass med fjærer jo. Lateks m/skum sto det i testen, men hos Ikea står den ikke under lateks, men under polypropylen. Er det noe godt å sove i da. Hmmm...

Noen som har den her Sultan Forsbacka? Fås med hjem sammenrullet.

Ikke polypropylen, men polyeter var det visst.

Annonse

Gjest Sultan Hustad
Skrevet

Jeg har Sultan Hustad, som er medium hard. (Såvidt jeg vet er det springfjærmadrass, men nå ble jeg plutselig ikke helt sikker). Jeg er godt fornøyd med den. Har bare hatt den i noen uker, så jeg vet ikke noe om eventuelle endringer over tid. Men den er i alle fall mye bedre enn den madrassen jeg hadde før.

fuji1365380447
Skrevet

Den som vant testen var ikke en springfjær-madrass, men en "avansert" skumgumminmadrass!

Gjest sultanmadrass
Skrevet

Jeg har Sultan Hustad, som er medium hard. (Såvidt jeg vet er det springfjærmadrass, men nå ble jeg plutselig ikke helt sikker). Jeg er godt fornøyd med den. Har bare hatt den i noen uker, så jeg vet ikke noe om eventuelle endringer over tid. Men den er i alle fall mye bedre enn den madrassen jeg hadde før.

Det er en pocketfjærmadrass ser jeg på sidene til IKEA. Den kikket jeg faktisk på, den var jo veldig rimelig. Er den god å ligge på for ryggen?

Gjest Sultan Hustad
Skrevet

Det er en pocketfjærmadrass ser jeg på sidene til IKEA. Den kikket jeg faktisk på, den var jo veldig rimelig. Er den god å ligge på for ryggen?

Ja jeg syns den er god. Den er en passe blanding av hard og myk.

Men det du må gjøre, er jo å dra til Ikea og prøveligge de ulike madrassene, hva du selv liker, det gjorde jeg.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Eg har en nedi boden, hvis du vil kjøpe en til redusert pris. :c) (Stavanger)

Gjest sultanmadrass
Skrevet

Ja jeg syns den er god. Den er en passe blanding av hard og myk.

Men det du må gjøre, er jo å dra til Ikea og prøveligge de ulike madrassene, hva du selv liker, det gjorde jeg.

Ja, men jeg synes ikke noen minutter på en madrass gjør at en får det rette inntrykket. Derfor spør jeg noen som har sovet på dem over lengre tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...