Gå til innhold

Underjordiske vesener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men folk som "står fram" i avisa stiller opp smilende på bilde (evt med et dødsdeppa ansikt for å skikkelig illustrere hvor ille de har det!). Fyren vil jo ikke kommentere noe som helst i avisartikelen, så for meg ser det mer ut som et resultat av en overivrig lokalreporter som har en bekjent i den aktuelle kommunen.

Og ja, det hadde nok hjulpet på med spøkelser i stedet for underjordiske...:P

Jeg er litt usikker på hva "underjordiske" betyr.

Snakker vi om noe overnaturlig eller mennesker som bor litt originalt?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De underjordiske er huldra og hennes folk. De har hale, men ligner ellers på oss. De er selvsagt steinrike. I gamle dager hadde de store budskaper, men jeg vet ikke om det er sånn nå lenger.

Skrevet

Jeg har bare hørt om de i eventyrene jeg fikk opplest som unge! (Tror Huldra er underjordisk!) Så her er jeg usikker gitt.

Men jeg tror ikke vi snakker om husokkupanter og sånne originale bo-ordninger...:)

Skrevet

Jeg har bare hørt om de i eventyrene jeg fikk opplest som unge! (Tror Huldra er underjordisk!) Så her er jeg usikker gitt.

Men jeg tror ikke vi snakker om husokkupanter og sånne originale bo-ordninger...:)

Men huldra er vel ikke slem? Er ikke hun bare veldig naken og veldig pen?

Ikke rart fyren ikke vil rive i så fall. Hun kunne stikke av!

Skrevet

Men huldra er vel ikke slem? Er ikke hun bare veldig naken og veldig pen?

Ikke rart fyren ikke vil rive i så fall. Hun kunne stikke av!

Vel, i barnebøkene mine var hun ikke naken da....! Men ellers har jeg hørt noen sånne rykter ja, lokker gutta boys i synd. elns.

Så det høres ut som en fornuftig forklaring! Hun har sikkert troppa opp rasende på trappa hans og trua med sexnekt og flytteplaner, og krevd at han skulle oppføre seg som et mannfolk og stå på for å beholde fjøset. Du vet hvordan vi kjerringer er når vi ikke får det som vi vil! Tipper han er vettskremt!

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Men jeg mistenker at de ligner litt på Trond Giske.

Han ligner mest på Tin-Tin han:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, da tenker jeg på nisser og troll og sånt, og dem er jeg ikke redd for. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...