Gå til innhold

Jeg kan ikke forstå dette dyresex-greiene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, rent obejektivt er det vel ikke særlig mye bedre å drepe og spise dem opp.

Skrevet

Jeg er faktisk enig med morsk her. Fatter ikke hvorfor folk bærer seg så jævlig over at en eller annen ustabil bonde feier over Dagros.

Jeg synes faktisk mer synd på disse åpenbart spaca menneskene enn dyrene.

Det er for mye drit i verden til at jeg skal klare å hisse meg opp på grunn av folks snodige forhold til sine dyr.

Og loven sier jo at "dyrene ikke skal lide".

Tviler på at en hest som blir sugd lider så jævlig. :)

Skrevet

Jeg er faktisk enig med morsk her. Fatter ikke hvorfor folk bærer seg så jævlig over at en eller annen ustabil bonde feier over Dagros.

Jeg synes faktisk mer synd på disse åpenbart spaca menneskene enn dyrene.

Det er for mye drit i verden til at jeg skal klare å hisse meg opp på grunn av folks snodige forhold til sine dyr.

Og loven sier jo at "dyrene ikke skal lide".

Tviler på at en hest som blir sugd lider så jævlig. :)

Endel hisser seg nok kraftig opp over dette pga. ærlige men muligens misforståtte oppfatninger om at dyra syns det er veldig ille å bli pult (det må man i så fall spørre kuene og sauene om)

Men jeg har en mistanke om at flertallet egentlig bare er ute etter noen å bli moralsk indignerte på.

Selv syns jeg som alle andre at det er ultraperverst å knulle dyr, men hos meg påkaller det først og frest smilebåndet de få gangene det står om at noen har voldtatt søya til en bonde i Vang i Valdres.

Skrevet

Tja, rent obejektivt er det vel ikke særlig mye bedre å drepe og spise dem opp.

Du har et poeng der ja.

Skrevet

Endel hisser seg nok kraftig opp over dette pga. ærlige men muligens misforståtte oppfatninger om at dyra syns det er veldig ille å bli pult (det må man i så fall spørre kuene og sauene om)

Men jeg har en mistanke om at flertallet egentlig bare er ute etter noen å bli moralsk indignerte på.

Selv syns jeg som alle andre at det er ultraperverst å knulle dyr, men hos meg påkaller det først og frest smilebåndet de få gangene det står om at noen har voldtatt søya til en bonde i Vang i Valdres.

Hehe, samme her. Kan ikke annet enn å le når jeg ser for meg en eller annen skrue som voldtar ei ku ute på en åker, og som med buksa nedpå beina løper avsted når den illsinte bonden oppdager overgrepet. :)

Skrevet

Hehe, samme her. Kan ikke annet enn å le når jeg ser for meg en eller annen skrue som voldtar ei ku ute på en åker, og som med buksa nedpå beina løper avsted når den illsinte bonden oppdager overgrepet. :)

For endel år siden sto det om en bonde som hade tatt i bruk moderne teknologi i fjøset, nemlig et videokamera slik at han kunne sitte i stua i ro og mak å se når kvigene skulle kalve fremfor å oppholde seg ute i fjøset og vente der.

Plutselg få han se naboen komme inn, finne seg en krakk, klatre opp og daske løs på den høggravide kviga si..:)

Gjett om den videoen kunne blitt bestselger i den lokale videosjappai bygda:)

Skrevet

For endel år siden sto det om en bonde som hade tatt i bruk moderne teknologi i fjøset, nemlig et videokamera slik at han kunne sitte i stua i ro og mak å se når kvigene skulle kalve fremfor å oppholde seg ute i fjøset og vente der.

Plutselg få han se naboen komme inn, finne seg en krakk, klatre opp og daske løs på den høggravide kviga si..:)

Gjett om den videoen kunne blitt bestselger i den lokale videosjappai bygda:)

Hehe, stakkars nabo! Den slags sprer seg jo ikke på bygda ... :)

Skrevet

Mest sannsynlig emigrert til byen:)

Skrevet

"... men trur du at dem kalle mæ Ola Bro-bygger av den gruinn? Å neida! Men pule du én sau..."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...