Gå til innhold

tips for å dempe irritasjon

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

ja. når det gjelder jobb så klarer jeg ikke "let it go" når jeg blir iritert over noe(dvs, når det gjelder større ting). jeg tar meg med frustrasjonen hjem, og jeg prøver bevisst å la være, men....

noen tips til noen som bor i by og ikke kan brøle/kjøpe seg en boksesekk?

Skrevet

Ta trappen, ikke heisen (om du har). Tramp ut sinnet ditt på vei inn?

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Ta trappen, ikke heisen (om du har). Tramp ut sinnet ditt på vei inn?

hehe...bare synd jeg både jobber og bor i en lav etasje...:=) tøyvask pleier åp hjelpe litt, men jeg merker at jeg får en sånn litt ekkel følelse på slutten av dagen dette har pågått, og får ikke helt sove hvis du skjønner....kanskje jeg burde starte med meditasjon hehe...vanligvis er jeg jo ikke hissig av meg, men fordi jeg ikke har så humørsvinginger så ligger det og uuulllmmeeeer og jeg blir forbaanna!!!....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...