nøffgakkmøbææ Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 ja. når det gjelder jobb så klarer jeg ikke "let it go" når jeg blir iritert over noe(dvs, når det gjelder større ting). jeg tar meg med frustrasjonen hjem, og jeg prøver bevisst å la være, men.... noen tips til noen som bor i by og ikke kan brøle/kjøpe seg en boksesekk? 0 Siter
Gjest pipipip Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ta trappen, ikke heisen (om du har). Tramp ut sinnet ditt på vei inn? 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Ta trappen, ikke heisen (om du har). Tramp ut sinnet ditt på vei inn? hehe...bare synd jeg både jobber og bor i en lav etasje...:=) tøyvask pleier åp hjelpe litt, men jeg merker at jeg får en sånn litt ekkel følelse på slutten av dagen dette har pågått, og får ikke helt sove hvis du skjønner....kanskje jeg burde starte med meditasjon hehe...vanligvis er jeg jo ikke hissig av meg, men fordi jeg ikke har så humørsvinginger så ligger det og uuulllmmeeeer og jeg blir forbaanna!!!.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.