Gå til innhold

I dag var dagen da alt gikk galt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir vekket av et voldsomt rabalder.

Sønnen står og skriker hysterisk inn i øret mitt. Det er ikke ofte han er hysterisk men nå var han det til gangs.

*roper* - Du må kjøre meg til skolen, jeg har forsovet meg.

- Hva er klokka da?

- Halv 8.

- Ja men det er torsdag. Du begynner ikke så tidlig i dag.

- Jooooo, jeg skal ha P*R*Ø*V*E!!!

- Å herregud, ta med deg et par bananer og kom deg inn i bilen da.

(La meg legge til at jeg ikke kjørte med pysjamas denne gangen)

Jeg kom meg hjem igjen,vekket minstemor, kledde på oss, laget frokost, smørt matpakke og var klar til å dra, måtte jeg så fryktelig på do. Vi rakk ikke bussen.

Jeg kjører minstemor til barnehagen.Så langt går det bra, men så skal jeg på jobb.

Like ved slottet stoppet bilen (Noen som så meg?) Klin tom for bensin.

Herregud, herregud, herregud, hva gjør jeg nå? Det kokte i hodet på dette tidspunkt.

Men jeg fikk rullet bilen halveis opp på fortauet. Jeg ringer jobben, sier hva som har skjedd.

Jeg skriver lapp på ruta, begynner å småløpe til nærmeste bensinstasjon. Stormer tilbake med en kanne bensin. Bilen starter og jeg kom bare 6 minutter for sent på jobb. Tenk det, bare SEKS MINUTTER. Imponert over meg selv:)

Nå lengter jeg etter en dusj.

Svett hilsen fra

Skrevet

Jepp! Og dette er bare starten av dagen =)

Og hvordan går resten av dagen da tro? =)

Skrevet

Jepp! Og dette er bare starten av dagen =)

Og hvordan går resten av dagen da tro? =)

Resten av dagen må bare gå bra.

Vi satser på det;)

Skrevet

"(La meg legge til at jeg ikke kjørte med pysjamas denne gangen)"

Den beste kommentaren!! :-)

Skrevet

Nå kan du sikkert slappe av, for jeg kan ikke skjønne annet enn at du har brukt opp uflaks-kvoten din for i dag.:o)

Skrevet

"(La meg legge til at jeg ikke kjørte med pysjamas denne gangen)"

Den beste kommentaren!! :-)

;)

Skrevet

Nå kan du sikkert slappe av, for jeg kan ikke skjønne annet enn at du har brukt opp uflaks-kvoten din for i dag.:o)

Nei, jeg kan ikke skjønne annet jeg heller.

Nå har jeg roet meg ned og jeg tror resten av dagen blir bra.

Jeg føler det på meg:)

Skrevet

Utrolig hvor bra ting kan gå til tross for at ALT går feil.

Synes du skal være stolt!!!

Skrevet

Wow, bare 6 minutter?! Hvis jeg hadde opplevd tilsvarende, hadde jeg nok blitt mer enn 6 minutter forsinket. Vi snakker om flere timer her (større avstander enn i Oslo).

Skrevet

Virkelig imponerende (og underholdende lesning)!

Jeg skulle ha tatt av meg hatten for deg om jeg hadde hatt hatt.

Dette har du all grunn til å være stolt av.

Skrevet

Hvis det er noen trøst, har dagen min gått rett vest den også.

Skrevet

Innlegget ditt minner litt om min kollegas stressdag forleden. Hun skulle til ryggbehandling, så hun skulle ta bilen med de få hundre meterne til jobb. Bilen startet ikke. Da behandlingstimen nærmet seg bestilte hun drosje. Hun ventet og ventet. Ingen drosje kom. Mobilen virket heller ikke. Så fikk hun sentralbordet til å ringe til drosjesentralen. Ingen tok telefonen. Til slutt måtte en kollega kjøre henne til behandling; hun kom noe for sent, men det gikk bra. Da hun var tilbake på jobb, ringte drosjen. Det var en vikar som hadde kjørt; han hadde stått 15-20 minutt og ventet utenfor FEIL bygning!

Skrevet

Innlegget ditt minner litt om min kollegas stressdag forleden. Hun skulle til ryggbehandling, så hun skulle ta bilen med de få hundre meterne til jobb. Bilen startet ikke. Da behandlingstimen nærmet seg bestilte hun drosje. Hun ventet og ventet. Ingen drosje kom. Mobilen virket heller ikke. Så fikk hun sentralbordet til å ringe til drosjesentralen. Ingen tok telefonen. Til slutt måtte en kollega kjøre henne til behandling; hun kom noe for sent, men det gikk bra. Da hun var tilbake på jobb, ringte drosjen. Det var en vikar som hadde kjørt; han hadde stått 15-20 minutt og ventet utenfor FEIL bygning!

Huff, det er ikke så morro når det pågår, men det er ihvertfall slikt man kan le av i ettertid:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...