Gå til innhold

Hvorfor er jeg sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest tula junior
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 2 år.

Er egentlig ganske så snill og grei å være sammen med.

Men jeg her et problem:(

Når mamma og jeg er hjemme og memma er syk og ikke føler seg helt i toppslag blir jeg som et annet menneske!

Det må skje mye mer enn vanlig! Jeg blir sur når jeg må gjøre noe jeg ikke vil. Veldig sur faktisk! Finner på noe å grine av hvert 5. min. Og da ligger jeg helst ved føttene til mamma slik at hun ikke får gjort noe.

Dessuten så kribler det i hele kroppen når jeg ser at mamma slapper av i en stol. Da må jeg liksom slepe stoler rundt i huset for å se hvor mange gale plasser jeg klarer å klatre på minst mulig tid. Morsomt å se at mamma må kreke seg opp av stolen 2 ganger i minuttet for å ta meg bort. Tsk. Finner bare et nytt sted jeg.

Jeg får også et voldsomt behov for å ommøblere hele huset på slike dager. Og mat og drikke har jeg en trang til å mase etter hvertfall 2 ganger i timen.

Og om mamma så mye som prøver å protestere på noe av det ovennevnte, ja da må jeg bare hyle og grine mye, lenge.

Noen som vet hva dette kommer av? Hva kan jeg gjøre?

Nei, nå har mamma sittet stille i 5 min.På tide å tømme bokhyllene!!

Gjest lillelam junior
Skrevet

Hehe. Sånn er jeg også!

Ikke noe moro med en syk mamma om man ikke lager litt ekstra hubaluba.

Skrevet

Vet du noe lurt? Jeg later som om jeg går inn på rommet å leker, så går mamma å lager middag. Jeg er nettopp blitt 2 år men jeg klarer å dra en stooor bøtte inn på badet, og der koser jeg meg MASSE. Med mye vann, kopp og klut. Da blir jeg nemlig helt våt fra topp til tå, gulvet kan jeg plaske i, og mamma må vente med å gi meg mat for hun må rydde masse på badet :o)

Jeg er flink altså!

Gjest tula junior
Skrevet

Vet du noe lurt? Jeg later som om jeg går inn på rommet å leker, så går mamma å lager middag. Jeg er nettopp blitt 2 år men jeg klarer å dra en stooor bøtte inn på badet, og der koser jeg meg MASSE. Med mye vann, kopp og klut. Da blir jeg nemlig helt våt fra topp til tå, gulvet kan jeg plaske i, og mamma må vente med å gi meg mat for hun må rydde masse på badet :o)

Jeg er flink altså!

*knis*

Tror nok jeg skal prøve det der en dag jeg også;) Det er jeg helt sikker på! Bare et tidsspørsmål nå. Gler meg;)

Gjest girasol junior
Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 2 1/2 år. Jeg vil bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen i deg. Kanskje er vi tvillingsjeler? Jeg synes også at min mor tar seg vel mange friheter når ho setter seg ned for å slappe av i en stol, eller på sofaen. Da synes jeg det er naturlig å klatre opp i stoler og hoppe opp og ned. Ellers driver jeg mye med å slå av og på lysene om dagen. Sa blir mamma irritert. Og da blir jeg så utrolig irritert jeg også! Jeg hyler og griner når jeg ikke får viljen min, selv om det aldri har hjupet, og mamma aldri har gitt etter for meg. Men jeg tenker som så at en dag, en dag, må det jo skje...? Eller hva tror du?

Gjest tula junior
Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 2 1/2 år. Jeg vil bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen i deg. Kanskje er vi tvillingsjeler? Jeg synes også at min mor tar seg vel mange friheter når ho setter seg ned for å slappe av i en stol, eller på sofaen. Da synes jeg det er naturlig å klatre opp i stoler og hoppe opp og ned. Ellers driver jeg mye med å slå av og på lysene om dagen. Sa blir mamma irritert. Og da blir jeg så utrolig irritert jeg også! Jeg hyler og griner når jeg ikke får viljen min, selv om det aldri har hjupet, og mamma aldri har gitt etter for meg. Men jeg tenker som så at en dag, en dag, må det jo skje...? Eller hva tror du?

Pøh! Mamma gir seg aldri:(

Men vet du hva? Det gjør ikke jeg heller;0)

Like sta begge to;)

Skrevet

Trenger du tips?

- Om mammen din ligger på sofaen, klatre opp på henne og sett deg på ansiktet hennes.

- Lukker hun øynene i noen sekunder, så bruker du neglene hun selvfølgelig er for utslitt til å klippe denne uka og skraper opp nesen hennes.

- Hvis hun prøver å se på tv, så bytter du kanal hvert tiende sekund og skrur volumet opp så mye at det er uutholdelig.

- Dra planter opp med roten og bruk de som slagredskap.

- Plantejorden må på gulvet.

- Kast mammas sminke i do.

Jeg er særdeles kreativ, så kom gjerne til meg for tips :)

Skrevet

Trenger du tips?

- Om mammen din ligger på sofaen, klatre opp på henne og sett deg på ansiktet hennes.

- Lukker hun øynene i noen sekunder, så bruker du neglene hun selvfølgelig er for utslitt til å klippe denne uka og skraper opp nesen hennes.

- Hvis hun prøver å se på tv, så bytter du kanal hvert tiende sekund og skrur volumet opp så mye at det er uutholdelig.

- Dra planter opp med roten og bruk de som slagredskap.

- Plantejorden må på gulvet.

- Kast mammas sminke i do.

Jeg er særdeles kreativ, så kom gjerne til meg for tips :)

Oj! Dette kan du;)

Nå har mammaen min mye skummelt i vente altså;)

Gjest Hils'n Lillebolla til togli
Skrevet

Psst...Mora mi blir gær'n hvis jeg dytter alle videoene/DVD'ene laaangt inn i bokhylla. Det er ekstra gøy å gjøre det når mamma har det travelt *fnis*

Skrevet

Psst...Mora mi blir gær'n hvis jeg dytter alle videoene/DVD'ene laaangt inn i bokhylla. Det er ekstra gøy å gjøre det når mamma har det travelt *fnis*

Dytter du de _inn_ i bokhylla du da?

Mye mer festlig å dra de ut av hyllene, for så å ta ut en og en dvd-plate. Og når du er ferdig lager du ei hærlig røre av det.

En ekstra liten piff på det blir det om du biter litt på de i tillegg;(

Gjest Hils'n Lillebolla til togli
Skrevet

Dytter du de _inn_ i bokhylla du da?

Mye mer festlig å dra de ut av hyllene, for så å ta ut en og en dvd-plate. Og når du er ferdig lager du ei hærlig røre av det.

En ekstra liten piff på det blir det om du biter litt på de i tillegg;(

Ærlig talt! Litt oppdragelse har jeg tross alt!

Gjest pekkaslille
Skrevet

Næmen næ :) Ikke lett å ikke få oppmerksomhet nei. dikke dikke dikk.

((Hehe, morsomt innlegg fra skjelden vinkel :) ))

Det aller beste da, er å krype oppi mammas fang, prøv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...