Babette Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hei fara. Faltirilturaltura. Dæven det ble feil. Hei, fara. Faltiriltiraltura. Var det sånn? 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hei fara. Faltirilturaltura. Men hvilken er dette da: Sing dudeldei sing dudeldei sing dudeldudeldei 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Dæven det ble feil. Hei, fara. Faltiriltiraltura. Var det sånn? Hei fara! Fal-tu-ril-tu-ral-tu-ra 0 Siter
GoodTimes Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Men hvilken er dette da: Sing dudeldei sing dudeldei sing dudeldudeldei Emilsangen (Lönneberga). 0 Siter
keinstein Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Stans forfølelsen av de paranoide!!! Til kamp mot aliens! 0 Siter
Babette Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Men hvilken er dette da: Sing dudeldei sing dudeldei sing dudeldudeldei Får jeg betenkningstid? 0 Siter
keinstein Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Neitakk, du Rød prikk, vil det si en kvise? 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Får jeg betenkningstid? Jepp, men ikke les svaret fra GoodTimes, da! ;-) 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Til kamp mot aliens! Trenger du hjelp? Hvilken metode bruker du? Ikke pussegarn denne gangen kanskje? ) mvh Garfield 0 Siter
keinstein Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Trenger du hjelp? Hvilken metode bruker du? Ikke pussegarn denne gangen kanskje? ) mvh Garfield Jo, men har utvidet tilbudet til 50mm bred duct tape i tillegg. http://www.oz-q.com/humour/duct%20tape.jpg 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jo, men har utvidet tilbudet til 50mm bred duct tape i tillegg. http://www.oz-q.com/humour/duct%20tape.jpg Så bra! Vi kunne vært et godt team, synes du ikke? *Klem* ) 0 Siter
flowy Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg liker ikke sanger med så mange vers. Min favoritt er heller den geografivisa, der vi reiser rundt i Europa. Den har mere variasjon i melodien. Haag, tulipanene.. Er det den med "smake på rettene, slå kastanjettene"? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg er jo en skikkelig nerd, så slik noe må jeg jo bare kunne! *he he* Jeg fant ut via en link at jeg hadde glemt følgende vers: Disse tre kommer mellom skogen og at kona synes det er en skam: - - - Og mannen han snudde om hesten sin, så køyrde han heim att til garden igjen. Å høyr, du min mann, kva eg spøre deg: Kvar vart det av veden du køyrde til meg? Eg køyrde no slett ingen ved til deg, for kråka ho svor ho sku drepa meg. - - - Og dette kom lenger uti (+ at jeg hadde ne litt annen rekkefølge på enkelte av versene) Og munnen han brukte te mala korn, og øyro han gjorde til tutar-horn. Ja - det stemmer! Har hørt de versene der - men husket dem ikke. Artig sang! 0 Siter
laban Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Er det den med "smake på rettene, slå kastanjettene"? Ja. Langt uti verden går reisen vår nå - sjøen er rolig, og him'len er blå. * mimre * 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Den brukte moren min å synge til søsteren min da hun var liten (ikke alle versa, da), og søsteren min var like fortvila hver gang "mannen skal ikke skyte kråka" gråt hun ut hver gang. Men det var hun som likevel insisterte på at mamma skulle synge den - hver gang. Hehe! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Rød prikk, vil det si en kvise? Da er jeg webmaster iallefall. i min premenstruelle fase ser det ut som om jeg har meslinger . 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Prikk meg her og prikk meg der. Ja, gjerne! Hvor vil du prikkes? ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Da er jeg webmaster iallefall. i min premenstruelle fase ser det ut som om jeg har meslinger . "Skutt på med hagle" sier et annet PMS-vrak her borte. 0 Siter
Babette Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jepp, men ikke les svaret fra GoodTimes, da! ;-) Good times, even better times, tralalala. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.