Babette Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Er det den med "smake på rettene, slå kastanjettene"? Ja! Den har så kjekke rim, den sangen. 0 Siter
tinekke Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 På side 21 her: http://ans.hsh.no/lu/kr_oving/dans/LIG-Danseheftet.pdf Tusen takk!!!!! Du er en engel! ;O) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Den brukte moren min å synge til søsteren min da hun var liten (ikke alle versa, da), og søsteren min var like fortvila hver gang "mannen skal ikke skyte kråka" gråt hun ut hver gang. Men det var hun som likevel insisterte på at mamma skulle synge den - hver gang. Hehe! Mamma og pappa pleide en periode å synge "Ingrid Sletten av Sillejord" for oss. Vi elsket den sangen! Den var såååååååå trist. Og vi hulket hver gang da vi kom til siste vers: "...da var det ikke tråden igjen!" *snufs* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.