Gå til innhold

Understrekt i blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser diverse blogger, ser jeg at noen bruker en understreking, som IKKE er urlen. For eksempel:

... den dagen var fin. Som _jenta her_ også tydeligvis syntes.

Da er jenta her understreket, og når man klikker på den, kommer det for eksempel fram noe fra nettet og en eller annen url, ei jente som ler i vinden.

Jeg kan bare legge ut url'er. Hvordan kan man bare legge ut litt man har skrevet sjøl, og så blir det en peker likevel?

Noen som skjønte dette?

- GoodTimes

Skrevet

Tipper det er reklame.

De er jo reklame finansierte bloggene, så hvis man kan trykke på ett ord, så kommer du til en som har sponset det ordet..

Skrevet

Du skriver det du vil ha lenket til, f.eks. "jenten", så markerer du det og høyreklikker "make a link" eller noe sånt, og skriver url i det vinduet som da kommer opp! Trur eg...

mvh

Skrevet

Hvis det brukes HTML (noe jeg iallefall bruker i min blogg), skriver du bare http://www.adressentilbildet.jpg" >Teksten du vil ha (minus mellomrommene)

Skrevet

Tipper det er reklame.

De er jo reklame finansierte bloggene, så hvis man kan trykke på ett ord, så kommer du til en som har sponset det ordet..

Nei, nei, det er ikke reklame. De peker til andre steder i bloggen sin, til andres blogger osv. Jeg skal prøve forslagene her. Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...