Gjest Trenger tips! Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hvilke jule-småkaker MÅ du ha? Og vil du evt dele oppskriften? :-)) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det er tre slag småkaker jeg må ha til jul. Det er kromkaker, serinakaker og kransekake (hvis kransekake kan omtales som småkake da). I tillegg må jeg lage delfiakake. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg elsker småkaker! Men i år tror jeg ikke det blir bakt noen, i alle fall har kjæresten bestilt formkaker (fyrstekake, toscakake og sjokoladekake) i år. Vi har lagd hvite kakemenn og pepperkaker alt da og det kan vel hende jeg lager littegranne småkaker til meg selv om tiden strekker til. ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hvite kakemenn og sjokolade og peanøtt-kjeks. Sistnevnte er ikke akkurat julekaker, men jeg laget det til jul en gang da jeg var 13 og har gjort det hver jul siden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde aldri hørt om kakemenn før jeg flyttet til bergen, og jeg skjønner ikke what the fuss is all about. Mine favoritt småkaker er kransekake, kromkake og pepperkake. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kjøpte pepperkaker og kakemenn 0 Siter
fresja Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg lager ingefærkaker hvert året. Jeg har oppskriften i en kokebok, men den ligner på denne: http://www.ica.no/FrontServlet?s=mat_inspirasjon&state=recept&receptid=3140 Liker (dessverre) det meste av julekjeks, men er ikke glad i goro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.