Gjest trenger tips! Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Lurer på om denne kaken er vanseklig å lage? Er sååå god...men har aldri laget den før... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Goro er nok ikke av de letteste og man kan gjerne være to når den lages sies det. Har aldri lagd det selv. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 http://www.schulze.no/juletradisjoner/julekaker/goro.htm Ikke spesielt vanskelig - men tidkrevende. Også må man være stø på labben - så ikke du bare får smuler;-) Også må du ha et slikt et; http://www.jernia.no/page?id=1403&key=128696&origId=902§ion=631 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har aldri laget selv, men mor pleier å lage. Hun baker da sammen med ei venninne. En kjevler og skjærer ut, en annen steker. Det er veldig lett at kakene går i stykker, så vær veldig lett på labben. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Skjønner ikke hvorfor folk skal kjevle å styre på med goro når de kan lage røre å steke direkte!? Nei det er visst ikke så mange som har oppskrift på "goro røre" Hvis du spør pent så kan det hende du får oppskrifta av meg 0 Siter
Gjest tenger tips! Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor folk skal kjevle å styre på med goro når de kan lage røre å steke direkte!? Nei det er visst ikke så mange som har oppskrift på "goro røre" Hvis du spør pent så kan det hende du får oppskrifta av meg Hei midia....kan jeg, vææææær så sniiill, få den oppskriften din, da, tror du? :-)))))))) Hørtes jo myyye lettere ut enn sånn annen måte å gjøre det på.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei midia....kan jeg, vææææær så sniiill, få den oppskriften din, da, tror du? :-)))))))) Hørtes jo myyye lettere ut enn sånn annen måte å gjøre det på.... Hei du! Klart du skal få oppskriften sånn at ikke goro bakerne dør ut:)) Dette er ei røre som holder til ca 40 goro. 2dl smør 2dl sukker 3 egg 2dl fløte 2,5dl potetmel 2,5dl hvetemel 1/2ts kardemomme Pisk egg og sukker til eggedosis, tilsett smeltet smør. Pisk krem av fløten og rør forsiktig inn mel,potetmel og kardemomme så rører du dette inn i eggedosisen. Legg en barneskje på hver rute i gorojernet og stek gyllen brune. Håper jeg får høre fra deg om hvordan det gikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.