Gå til innhold

Fin gyllebrun hårfarge..men hvilken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du tenkt å farge hele håret lyst? Personlig ville jeg heller tatt noen lyse striper for å lage litt spill i håret.

Det er vanskelig å komme med en anbefaling av farge da vi har et ulikt utgangspunkt og vil dermed få forskjellig resultat.

Har du tenkt å farge hele håret lyst? Personlig ville jeg heller tatt noen lyse striper for å lage litt spill i håret.

Det er vanskelig å komme med en anbefaling av farge da vi har et ulikt utgangspunkt og vil dermed få forskjellig resultat.

Ikke lysere, heller mørkere...bare litt mer gyldent :-)

lalala1365380457

Da hadde jeg rett og slett tatt noen lysere striper i det. Det vil ikke blir blondt, fordi stripene fordeler seg i håret, slik at det bare blir mer gyllent. Men gjør det hos frisøren.

det er noe at tallet etter komma angir grad av rødhet i farven! spør på f.eks. et parfymeri der vet de hva "tallene" angir! Farger kan se kjempeflotte og dype ut, og vise seg ha my røtt i og bli grusomme i (snakker av personlig erfaring)

Annonse

L`oreal har en hårfargeserie som heter Feria, farge nr 5,33 er kjempefin! Lys gyllenbrun heter den såvidtjeg kan huske. Ikke noe rødt, bare varm, kjempefin og ikke for mørk.

Det er tallet etter komma som sier om fargen er rød, gyllen osv. 3 er altså gyllen. Tallet før komma sier hvor mørk fargen er: 4=mellombrun, 5=lys brun, 6=mørk blond osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...