Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg trenger noen råd ang hva jeg kan drikke og spise sånn at jeg blir frisk snart! Jeg går på antibiotika og så fikk jeg en sikkelig forskjølse igår! Føler meg helt elendig kan jeg innrømme! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 C-vitaminer, te med honning og drikk mye vann. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 C-vitaminer, te med honning og drikk mye vann. tusen takk lillemus! Skal hive impå med cvitaminer og varm drikke. Er det mye v c vitaminer i klematiner? 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 tusen takk lillemus! Skal hive impå med cvitaminer og varm drikke. Er det mye v c vitaminer i klematiner? kiwi er forresten den frukten med mest c-vitaminer i, men også sitrusfrukter inneholder mye c-vit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 tusen takk lillemus! Skal hive impå med cvitaminer og varm drikke. Er det mye v c vitaminer i klematiner? Klementiner er supert på mange måter, mye c-vitaminer, mye væske og friskt og godt så det kan du trygt spise mye av. ) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Klementiner er supert på mange måter, mye c-vitaminer, mye væske og friskt og godt så det kan du trygt spise mye av. ) tusen takk igjen. Jeg som elsker klementiner:o)! Da skal jeg hive innpå med det, fint det er lett tilgjenglig nå! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Solhatt og curamed. Masse c-vitaminer, er du snørrete så snyt deg ofte for å få alt ut. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Solhatt og curamed. Masse c-vitaminer, er du snørrete så snyt deg ofte for å få alt ut. tusen takk for svaret! Håper jeg snart blir frisk. Gått nå snart i 5 uker med en infeksjon, så jeg trenkte absolutt ikke denne forskjølsen itilegg! Men en bestemmer gjerne ikke det selv at en blir syk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 tusen takk for svaret! Håper jeg snart blir frisk. Gått nå snart i 5 uker med en infeksjon, så jeg trenkte absolutt ikke denne forskjølsen itilegg! Men en bestemmer gjerne ikke det selv at en blir syk! Sorry. men det heter ikke forSkjøla, men forkjøla - uten s!!!! *Blir gaaaal* 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Sorry. men det heter ikke forSkjøla, men forkjøla - uten s!!!! *Blir gaaaal* Må jeg også få lov til å rette_: Det heter ikke Lillemus, men: En liten mus... ;o) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Sorry. men det heter ikke forSkjøla, men forkjøla - uten s!!!! *Blir gaaaal* Takk for hjelpa. Når jeg er syk, så skriver jeg med vanvittig mange skrivefeil! Skal prøve å skrive litt saktere når jeg er syk! 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Sorry. men det heter ikke forSkjøla, men forkjøla - uten s!!!! *Blir gaaaal* Med mindre du er dansk, da heter det muligens en lille mus... ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Takk for hjelpa. Når jeg er syk, så skriver jeg med vanvittig mange skrivefeil! Skal prøve å skrive litt saktere når jeg er syk! Du sier forshøla også, ikke sant? Og shino, shæreste, shyss og shempe? 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Nesespray, den med saltvann som ikke tørrer ut slimhinnene, er fin også å bruke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Må jeg også få lov til å rette_: Det heter ikke Lillemus, men: En liten mus... ;o) Egennavn er noe annet da vet du. ) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Nesespray, den med saltvann som ikke tørrer ut slimhinnene, er fin også å bruke. Takk, da får jeg prøve å greie å komme meg på apoteket! Om jeg ikke får en til å hjelpe meg da, noe jeg hadde trengt! Takk for rådene! 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Egennavn er noe annet da vet du. ) Jada, vet det. ) 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Takk, da får jeg prøve å greie å komme meg på apoteket! Om jeg ikke får en til å hjelpe meg da, noe jeg hadde trengt! Takk for rådene! God bedring! ) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Prøv varm(ikke varmere enn 40) melk med honning i. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Prøv varm(ikke varmere enn 40) melk med honning i. takk for tipset. Kanskje jeg kan prøve varm melk da. Kakao vet jeg ikke funker når jeg er forskjøla. Så det er bra med noen andre råd! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.