Gå til innhold

Forskjøla!!!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg trenger noen råd ang hva jeg kan drikke og spise sånn at jeg blir frisk snart! Jeg går på antibiotika og så fikk jeg en sikkelig forskjølse igår! Føler meg helt elendig kan jeg innrømme!

Gjest catiki21
Skrevet

C-vitaminer, te med honning og drikk mye vann.

tusen takk lillemus! Skal hive impå med cvitaminer og varm drikke. Er det mye v c vitaminer i klematiner?

Gjest Den fete på fire
Skrevet

tusen takk lillemus! Skal hive impå med cvitaminer og varm drikke. Er det mye v c vitaminer i klematiner?

kiwi er forresten den frukten med mest c-vitaminer i, men også sitrusfrukter inneholder mye c-vit.

Skrevet

Klementiner er supert på mange måter, mye c-vitaminer, mye væske og friskt og godt så det kan du trygt spise mye av. :o)

Gjest catiki21
Skrevet

Klementiner er supert på mange måter, mye c-vitaminer, mye væske og friskt og godt så det kan du trygt spise mye av. :o)

tusen takk igjen. Jeg som elsker klementiner:o)! Da skal jeg hive innpå med det, fint det er lett tilgjenglig nå!

Skrevet

Solhatt og curamed. Masse c-vitaminer, er du snørrete så snyt deg ofte for å få alt ut.

Gjest catiki21
Skrevet

Solhatt og curamed. Masse c-vitaminer, er du snørrete så snyt deg ofte for å få alt ut.

tusen takk for svaret! Håper jeg snart blir frisk. Gått nå snart i 5 uker med en infeksjon, så jeg trenkte absolutt ikke denne forskjølsen itilegg! Men en bestemmer gjerne ikke det selv at en blir syk!

Skrevet

tusen takk for svaret! Håper jeg snart blir frisk. Gått nå snart i 5 uker med en infeksjon, så jeg trenkte absolutt ikke denne forskjølsen itilegg! Men en bestemmer gjerne ikke det selv at en blir syk!

Sorry. men det heter ikke forSkjøla, men forkjøla - uten s!!!! *Blir gaaaal*

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Må jeg også få lov til å rette_: Det heter ikke Lillemus, men: En liten mus...

;o)

Gjest catiki21
Skrevet

Takk for hjelpa. Når jeg er syk, så skriver jeg med vanvittig mange skrivefeil! Skal prøve å skrive litt saktere når jeg er syk!

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Med mindre du er dansk, da heter det muligens en lille mus...

:o)

Skrevet

Takk for hjelpa. Når jeg er syk, så skriver jeg med vanvittig mange skrivefeil! Skal prøve å skrive litt saktere når jeg er syk!

Du sier forshøla også, ikke sant? Og shino, shæreste, shyss og shempe?

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Nesespray, den med saltvann som ikke tørrer ut slimhinnene, er fin også å bruke.

Skrevet

Må jeg også få lov til å rette_: Det heter ikke Lillemus, men: En liten mus...

;o)

Egennavn er noe annet da vet du. :o)

Gjest catiki21
Skrevet

Nesespray, den med saltvann som ikke tørrer ut slimhinnene, er fin også å bruke.

Takk, da får jeg prøve å greie å komme meg på apoteket! Om jeg ikke får en til å hjelpe meg da, noe jeg hadde trengt! Takk for rådene!

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Egennavn er noe annet da vet du. :o)

Jada, vet det.

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Takk, da får jeg prøve å greie å komme meg på apoteket! Om jeg ikke får en til å hjelpe meg da, noe jeg hadde trengt! Takk for rådene!

God bedring!

Gjest catiki21
Skrevet

Prøv varm(ikke varmere enn 40) melk med honning i.

takk for tipset. Kanskje jeg kan prøve varm melk da. Kakao vet jeg ikke funker når jeg er forskjøla. Så det er bra med noen andre råd! Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...