pekkaline Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Vel, sånn veldig kjapt kan jeg nevne idoform tabeletter for magebalansen. Spis yoghurt som er bakteriehemmende, hvitløken kjenner du nok til. Ikke frys.. God bedring 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Vel, sånn veldig kjapt kan jeg nevne idoform tabeletter for magebalansen. Spis yoghurt som er bakteriehemmende, hvitløken kjenner du nok til. Ikke frys.. God bedring Dette var et sikkelig bra svar, tusen takk. Ja jeg kjenner til hvitløken, bare litt skeptisk til å spise for mye hvitløk, det stinker jo så fælt. Jeg kjenner det ikke da, men andre gjør jo det, så de flykter vel fra meg da, hehe:-)! Tusen takk for alt du nevner til meg som jeg bør prøve! 0 Siter
keinstein Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Varme, ro og fred, nok vann og omsorg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Dette var et sikkelig bra svar, tusen takk. Ja jeg kjenner til hvitløken, bare litt skeptisk til å spise for mye hvitløk, det stinker jo så fælt. Jeg kjenner det ikke da, men andre gjør jo det, så de flykter vel fra meg da, hehe:-)! Tusen takk for alt du nevner til meg som jeg bør prøve! Persille skal ta knekken på hvitløk lukt. Tygg ei stund, så spytt ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.