Gjest lurerlittnå Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 Hei Jeg har hatt problemer med ridebukselår i mange år, og vurderer nå å gjøre noe med dette kirurgisk. Har vært i kontakt med St. Olav klinikk i Stavanger. Lurer bare på om de gjør en ok jobb, og er seriøse. Jeg forstår at alle legene er ansatt ved SIR, så det burde jo være ok. Er det andre ting jeg burde sjekke/ tenke igjennom før jeg går til et sånt skritt ? Er det noen andre som har erfaringer de vil dele. Takk for svar. mvh 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 Til lurerlittnå Her bør du evt rådføre deg med andre som har personlig erfaring etter slike inngrep, selv om det kan være store indiviuduelle variasjoner. Primært vil jeg anta at kirurgene på sykehuset er dyktige og kan forklare deg hvilke forventninger du kan ha til et vellykket resultat etter en forundersøkelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.