Gå til innhold

Arbeidsgivere som kaster røykerne ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at stadig fler kaster røykerne ut i kulda. Tenker de overhodet ikke over at det blir stive skuldre og nakker av å stå der og hutre og fryse og patte på pinnen?

Skrevet

..for ikke å snakke om forkjølelse, hoste og nysing. Spre basiller og andre ulumskheter rundt seg

Skrevet

Kanskje bra det er så kaldt at røykepausene blir korte! Passerer jeg røykere utenfor mitt arbeidssted, hører jeg de diskuterer jobbrelaterte saker, så det går ikke så mye tid til spille.

Skrevet

Skal man da lage et egen rom for disse med ekstra ventilasjon osv.? Ikke alltid lett i små firmaer. Så her må begge røkerene stå ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...