Gå til innhold

mobil språk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det går ann å få installert norsk meny og ordbok på en mobil som er kjøpt i utlandet?

Skrevet

Ja, du kan få lastet ned, tror det er fra mobilprodusentens nettsider.

Men du vil miste det språk-oppsettet som er i telefonen din.

Jeg forsøkte nemlig å få en gresk ordbok i tillegg til min norske (pluas at det ligger svensk, engelsk mm. på tlf. min). Spurte Sony Ericssons kundeservice, men det gikk visst ikke. Det er språkpakker, så enten kunne jeg få gresk (med også engelsk lagt inn), men da miste den norske, eller beholde det jeg har.

Skrevet

Ja, du kan få lastet ned, tror det er fra mobilprodusentens nettsider.

Men du vil miste det språk-oppsettet som er i telefonen din.

Jeg forsøkte nemlig å få en gresk ordbok i tillegg til min norske (pluas at det ligger svensk, engelsk mm. på tlf. min). Spurte Sony Ericssons kundeservice, men det gikk visst ikke. Det er språkpakker, så enten kunne jeg få gresk (med også engelsk lagt inn), men da miste den norske, eller beholde det jeg har.

Jeg har lyst til å kjøpe mobil til mamma til jul. Og mobilen hun ønsker seg tenker jeg kjøpe på en utenlandsk nettside. Mobilen hun har nå har engelsk språk så jeg vet det ikke er noen krise om hun får ny mobil med engelsk språk, men det hadde vært kjekt om det gikk ann å få det på norsk så hun i det minste har valgmuligheten. Hun trenger ikke både norsk og engelsk. Takk for svar, da vet jeg at det går ann :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...