veslemy2 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 noen som har erfaring med denne kremen mot kviser?Noen som vet hvor mye en skal smøre på?Står ikke noe i pakningsvedlegget.Blir det verre i begynnelsen? 0 Siter
Gjest ram tam tam Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Mener å huske at jeg brukte akkurat det produktet i tenårene. Jeg fikk beskjed av hudlegen å smøre på et tynt lag, da et tjukt lag visstnok ikke ga noe mer effekt, men var rein sløsing. Produktet er jo ikke gratis. Det er vanlig at det blomstrer litt opp de første 2 ukene, men så begynner progresjonen. Vær tålmodig, bare. Jeg tror jeg hadde god erfaring med å kombinere denne kremen med Tetracyclin, uten at jeg kan løfte det opp til en generell anbefaling, selvfølgelig. 0 Siter
veslemy2 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Mener å huske at jeg brukte akkurat det produktet i tenårene. Jeg fikk beskjed av hudlegen å smøre på et tynt lag, da et tjukt lag visstnok ikke ga noe mer effekt, men var rein sløsing. Produktet er jo ikke gratis. Det er vanlig at det blomstrer litt opp de første 2 ukene, men så begynner progresjonen. Vær tålmodig, bare. Jeg tror jeg hadde god erfaring med å kombinere denne kremen med Tetracyclin, uten at jeg kan løfte det opp til en generell anbefaling, selvfølgelig. tusen takk for svar!Det er haken og halsbenet generelt som plages med kviser.Så har jeg masse sorte prikker i t-sonen.Det har poppet opp mange nye kviser.Jeg bruker md formulation rens og lotion.Dette er jo fruktsyrer.Legen var usikker, men mente jeg kunne kombinere serien med skinoren.Noen som vet?Kanskje jeg skal ta å spørre en hudpleier som selger md produkter, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.