Gå til innhold

sove i kø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde måttet til for at du la deg ute å sove foran butikk om natten?

Jeg tror jeg handler dyrt heller.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste gangen jeg har kommet ekstra tidlig i forhold til salg, var da jeg skulle kjøpe barnevogna til førstemann.

Husker du den Babyshop-butikken på hjørnet av Kirkegata og Dronningens som lå der før? De skulle ha nyttårssalg, og jeg hadde sett meg ut en duovogn sabla nedsatt.

Møtte opp en mer enn en time før de skulle åpne, og var innstilt på å måtte sloss om vognene. En iskald januarmorgen med snøføyk i lufta.....

Da jeg kom dit, var det ikke et menneske å se!

Brrrrrr! Stod og frøyd til klokka var ti på ni - da kom eieren og åpnet. Klokka ni kom neste kunde, og vi kunne velge og vrake blant modellene :-)

Var fornøyd jeg altså med kjøpet, men hadde ventet litt flere som var på nyttårssalg!!!!

Skrevet

Eneste gangen jeg har kommet ekstra tidlig i forhold til salg, var da jeg skulle kjøpe barnevogna til førstemann.

Husker du den Babyshop-butikken på hjørnet av Kirkegata og Dronningens som lå der før? De skulle ha nyttårssalg, og jeg hadde sett meg ut en duovogn sabla nedsatt.

Møtte opp en mer enn en time før de skulle åpne, og var innstilt på å måtte sloss om vognene. En iskald januarmorgen med snøføyk i lufta.....

Da jeg kom dit, var det ikke et menneske å se!

Brrrrrr! Stod og frøyd til klokka var ti på ni - da kom eieren og åpnet. Klokka ni kom neste kunde, og vi kunne velge og vrake blant modellene :-)

Var fornøyd jeg altså med kjøpet, men hadde ventet litt flere som var på nyttårssalg!!!!

Husker ikke den... Bra du fikk vognen du ville ha da! De fleste blakket seg kanskje til jul..Men du ville ikke overnattet for den?

Skrevet

Fellesskap.

Jasså, så ensom håper jeg aldri jeg blir....

Skrevet

Husker ikke den... Bra du fikk vognen du ville ha da! De fleste blakket seg kanskje til jul..Men du ville ikke overnattet for den?

Husker faktisk jeg tenkte tanken, og spurte mannen min hva han syntes. Han gira meg litt opp, slik at jeg hadde litt lyst....Men så var det så kaldt da! men hadde det vært sommer, hadde jeg fint kunnet gjort det!

Skrevet

Husker faktisk jeg tenkte tanken, og spurte mannen min hva han syntes. Han gira meg litt opp, slik at jeg hadde litt lyst....Men så var det så kaldt da! men hadde det vært sommer, hadde jeg fint kunnet gjort det!

Synes jeg ser deg hutrende foran butikken :)

Sommeren ja, da kunne kanskje jeg gjort det også.

Skrevet

Damer og salg er en grusom kombinasjon. De kjøper alt mulig rart som de egentlig ikke skulle kjøpe. Det går som regel utover menns pengebøker.

Skrevet

Tja, hadde jeg fått en ny stor bil for 1 krone, så kunne jeg vurdert det.

Skrevet

Damer og salg er en grusom kombinasjon. De kjøper alt mulig rart som de egentlig ikke skulle kjøpe. Det går som regel utover menns pengebøker.

Tror de fleste damer har sine egne pengebøker i dag;)

Skrevet

Ingenting, tror jeg. Har aldri verken sovet i kø eller møtt opp lenge før åpningstid og slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...