Gjest varme bad Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ja jeg vet jo at jeg kan kjøpe det i butikker som selger sånt. Men jeg må jo ha en rørlegger også, til å legge om rørene (vi har hatt dusj der før). Jeg har kjøpt nytt blandebatteri allerede, men lurte nå altså på det med badekaret: Pleier det å være rørleggeren som ordner med bestilling av et standard badekar (får han feks prosenter noe sted)? Eller må jeg ha kjøpt dette på forhånd? Vet ikke hva som er vanlig måte å gjøre det på. 0 Siter
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 kjøp det på forhånd, rørleggeren tar ekstra pris da han blir et unødvendig mellomledd. 0 Siter
kosen Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Vi kjØpte via disse, og fikk den sendt: Billig og bra, trengte ingen rørlegger. Vi fikk venner til å se på produktet før vi kjøpte det. http://www.finn.no/finn//bap/all/shop/result?SEGMENT=2&SEGMENT=3&orgId=719622272 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.