Gjest Tiljanne Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Var hos tannlegen denne uka her. Jeg ser at han har fakturert for anbefalt bruk av tanntråd 60 kroner. kan jeg si på forhånd at jeg ikke ønsker rådene hans, så det blir billigere for meg? at jeg må bruke tanntråd er jo ikke akkurat oppsiktsvekkende råd. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Wow, det hørtes helt sykt ut. Hva var den totale summen? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hadde jeg aldri godtatt å betale for, nei, ærlig talt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 du kødder nå?! Fakturert deg for å gi råd om bruk av tanntråd!!? 0 Siter
Gjest tippsiiii Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Når jeg er hos tannlegen, står det forskjellige poster på regningen som til sammen leder til sluttsummen. Det pleier alltid å stå at det er gitt råd om bruk av tanntråd, men at det koster 0 kroner. At tannlegen skal ta betalt for å si det, er virkelig horribelt! Det hadde jeg sagt ifra om tror jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Wow, det hørtes helt sykt ut. Hva var den totale summen? hadde jeg vært tannlege ville jeg gitt råd om tannkrem, fluor, og munnskyll, og fakturert 180 kr til ;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 jeg var hos reguleringstannlegen idag i 5 minutter, og måtte betale 500kr.. sykt.. 0 Siter
Gjest Tiljanne Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Wow, det hørtes helt sykt ut. Hva var den totale summen? alt i alt kostet det 850 kroner, hadde ingen hull. 0 Siter
fresja Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Min tannlege benytter enhver anledning til å si hvor viktig det er å bruke tanntråd hver dag. Men jeg ikke huske å ha sett det nevnt på regningen! 0 Siter