Gå til innhold

Hvordan?

Gjest Trist og lei meg i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan "dumper" du en person du har hatt en affære med og gitt inntrykk av at du er veldig interessert i sånn helt plutselig uten å si noe, bare kutte all kontakt? Hva er det som får en person til å gjøre det? Og hva kan ligge bak?

Skrevet

Les svaret jeg skrev til Frøken Fryd under her.

Samme greia.

Det er ikke sikkert menn (og helt sikkert kvinner) er så interesserte som de later som.

I hvert fall ikke i noe mer enn sex.

Skrevet

Samme greia.

Det er ikke sikkert menn (og helt sikkert kvinner) er så interesserte som de later som.

Men du skriver at en mann aldri er mer ærlig enn rett etter sex.

Hva om jeg sier at han her faktisk var best etter sex? At det var da han var mest kjælen, sa de fineste tingene osv?

Skrevet

Men du skriver at en mann aldri er mer ærlig enn rett etter sex.

Hva om jeg sier at han her faktisk var best etter sex? At det var da han var mest kjælen, sa de fineste tingene osv?

SDD er mann! Menn kan si hva som helst når som helst!

Eneste måten å vi8te om en mann er interessert, er å se i øynene hans og i måten har oppfører seg etterpå. Hvis han ikke ringer er det et tegn, unngår han deg, ikke sender melding så er han _ikke_ interessert!

Noen menn er nemlig så takknemlige for sex, at de sier hva som helst for å komme ut av det, tror jeg...

Glem fyren! Finn deg en annen!

Skrevet

Samme greia.

Stiller det seg noe annerledes at vi i forkant har vært nære venner i mange år? Med tanke på det at han bare plutselig brøt kontakten?

Skrevet

Stiller det seg noe annerledes at vi i forkant har vært nære venner i mange år? Med tanke på det at han bare plutselig brøt kontakten?

Nei, hvis dere har vært venner i mange år høres det snålt ut at han plutselig har brutt kontakten.

For det første er det urutinert å ha sex med venninner. Spesielt hvis man ikke er ute etter noe mer.

Og for det andre bryter man i hvert fall ikke kontakten med en venninne på den måten der. Det er bare sært.

Sikker på at han ikke har daua eller noe sånt?

Skrevet

Nei, hvis dere har vært venner i mange år høres det snålt ut at han plutselig har brutt kontakten.

For det første er det urutinert å ha sex med venninner. Spesielt hvis man ikke er ute etter noe mer.

Og for det andre bryter man i hvert fall ikke kontakten med en venninne på den måten der. Det er bare sært.

Sikker på at han ikke har daua eller noe sånt?

ja, som sagt ser jeg at han er online og har blokkert meg på msn.

Og han svarer ikke på sms.

Jeg har ikke ringt, både fordi jeg har tatt hintet og i tillegg vet at han generelt hater å prate i tlf

Skrevet

ja, som sagt ser jeg at han er online og har blokkert meg på msn.

Og han svarer ikke på sms.

Jeg har ikke ringt, både fordi jeg har tatt hintet og i tillegg vet at han generelt hater å prate i tlf

Disse "sjekk om en eller annen skapning har blokkert deg på msn"-nettsidene er søppel. De fungerer ikke.

Men når det er sagt høres fyren ut som en drittsekk.

Drit i ham.

Skrevet

SDD er mann! Menn kan si hva som helst når som helst!

Eneste måten å vi8te om en mann er interessert, er å se i øynene hans og i måten har oppfører seg etterpå. Hvis han ikke ringer er det et tegn, unngår han deg, ikke sender melding så er han _ikke_ interessert!

Noen menn er nemlig så takknemlige for sex, at de sier hva som helst for å komme ut av det, tror jeg...

Glem fyren! Finn deg en annen!

"Menn kan si hva som helst når som helst!"

Oi, det var da en sjarmerende generalisering. Så alle menn er utspekulerte løgnere, mens kvinner er ærligheten selv?

Skrevet

Uansett hva det er som ligger bak, er mannen FEIG!

Det minste han kunne gjøre er å gi deg en forklaring.

Spiller ingen rolle hva det er, bare det kommer fra ham!

Jeg ville ringt ham og konfrontert han med det! Få det ut av systemet. Ille å gå å gnure på ting!

Skrevet

"Menn kan si hva som helst når som helst!"

Oi, det var da en sjarmerende generalisering. Så alle menn er utspekulerte løgnere, mens kvinner er ærligheten selv?

Nevnte aldri et sted at kvinner ikke kan være like ille, men trådstarter spurte om noe helt annet, og det svarte jeg på.

Og "at menn kan si hva som helst når som helst", når noe truer dem, er fakta, ikke generalisering....

Skrevet

Nevnte aldri et sted at kvinner ikke kan være like ille, men trådstarter spurte om noe helt annet, og det svarte jeg på.

Og "at menn kan si hva som helst når som helst", når noe truer dem, er fakta, ikke generalisering....

"Og "at menn kan si hva som helst når som helst", når noe truer dem, er fakta, ikke generalisering.... "

Hvis ikke dette er en generalisering tror jeg du bør koke fram en ordbok og slå opp ordet.

Skrevet

"Og "at menn kan si hva som helst når som helst", når noe truer dem, er fakta, ikke generalisering.... "

Hvis ikke dette er en generalisering tror jeg du bør koke fram en ordbok og slå opp ordet.

Usj, ikke vær så vanskelig. Jeg mener jo at dette gjelder begge kjønn under press...

ALLE kan si hva som helst når som helst for å redde raua si!

Skrevet

Usj, ikke vær så vanskelig. Jeg mener jo at dette gjelder begge kjønn under press...

ALLE kan si hva som helst når som helst for å redde raua si!

Ikke enig.

Jeg blir aldri overdrevent ufin for å redde ræva mi, og jeg er ganske sikker på at det også gjelder andre.

Skrevet

Ikke enig.

Jeg blir aldri overdrevent ufin for å redde ræva mi, og jeg er ganske sikker på at det også gjelder andre.

Minoritet man, minoritet...

Majoriteten er ødeleggende!

Majoriteten av menn, er ekle kryp, minoriteten er så liten...

Skrevet

Minoritet man, minoritet...

Majoriteten er ødeleggende!

Majoriteten av menn, er ekle kryp, minoriteten er så liten...

Du mener at menn er verre enn kvinner?

Skrevet

Du mener at menn er verre enn kvinner?

Jeg mener at menn er et lite hakk verre, ja. Kvinner er mer åpenhjertige, mens menn er som ukokte muslinger, de åpner ikke kjeften....

Skrevet

Jeg mener at menn er et lite hakk verre, ja. Kvinner er mer åpenhjertige, mens menn er som ukokte muslinger, de åpner ikke kjeften....

Nøyaktig som at jeg opplever menn annerledes enn deg, vil jeg tro menn opplever kvinner annerledes enn du gjør.

Det er klart det aldri er kvinnenes feil når ting går til helvete, for dere er jo alltid snille og greie. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...