Gjest Wita Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 I går vaska jeg alle kjøkkenskap og skuffer, kjøleskapet, kjøkkenvinduet, skura fliser. I dag har jeg skiftet sengetøy, tørket støv og vakset gulv, ryddet i klesskap. Nå skal jeg bare pakke inn resten av adventskalender-pakkene, så er det rett i dusjen. I morgen har jeg også mange husmorplaner. (Jeg høres ut som mora mi, men føler meg som den perfekte husmor nå altså 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 hysj!! Neida du er så flink atte 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Du er jammen misunnelsesverdig Fint å være husmor med overskudds energi. Jeg manglet den i dag.. Jeg har masse å gjøre, men trengte en kveld i ro. Koset meg meg dol ja. Har vasket tre maskiner med tøy, ordnet kjøkkenet etter middag and thats it. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 hysj!! Neida du er så flink atte Jeg liker ikke slike skryteinnlegg jeg heller egentlig;o) Det har seg slik at jeg har hatt en uanminnelig slapp høst skjønner du, og er så glad for at jeg har våknet av dvalen:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Du er jammen misunnelsesverdig Fint å være husmor med overskudds energi. Jeg manglet den i dag.. Jeg har masse å gjøre, men trengte en kveld i ro. Koset meg meg dol ja. Har vasket tre maskiner med tøy, ordnet kjøkkenet etter middag and thats it. Det er da ikke verst det:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Wow! Jeg har pakket inn 24 kalenderpakker og er veldig glad for at stemora tar seg av den andre halvparten! ) 0 Siter
Gemini Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 I overimorgen får du gjerne komme en tur på besøk til meg ;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Wow! Jeg har pakket inn 24 kalenderpakker og er veldig glad for at stemora tar seg av den andre halvparten! ) Jeg har også vært flink. Har satt fram Lego-kalendere og Smarties-kalendere til i morgen *hehe* Rent bortsett fra det har jeg hengt opp julegardiner på kjøkkenet, adventstjerne og lyskrans på ytterdøra. Og baka kake og laga røre til i morgen. Kommentarene fra ungene i gata har haglet i mørket. Det ble sååå pent, og _ingen_ av naboene hadde pyntet ennå i kveld *flirer* Vel i morgen er nok gata forvandlet til et lysorgel. Litt trivelig i bekmørket! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har også vært flink. Har satt fram Lego-kalendere og Smarties-kalendere til i morgen *hehe* Rent bortsett fra det har jeg hengt opp julegardiner på kjøkkenet, adventstjerne og lyskrans på ytterdøra. Og baka kake og laga røre til i morgen. Kommentarene fra ungene i gata har haglet i mørket. Det ble sååå pent, og _ingen_ av naboene hadde pyntet ennå i kveld *flirer* Vel i morgen er nok gata forvandlet til et lysorgel. Litt trivelig i bekmørket! Julestjerna kom opp på tirsdag! *Spurter ut i gangen* Og der var kransen på døra på plass også! ) Julegardinene på stua kommer vel opp på søndag tenker jeg, likeså lyspyramidene i vinduene. 0 Siter
hidi Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Du _er_ perfekt! Det må jo bare føles så deilig! (å ha gjort rent altså...) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har kommet så langt at jeg har et ark med 3 X 24 ruter i. Og jeg har skrevet hva pakkene skal inneholde i 18 av dem.... Nå skal jeg finne frem adventskalenderposen (dvs det som ble til overs i fjor....) fra i fjor og se om noe kan brukes. Klarer ALDRI å ha alle pakkene klare til 1. desember..... Så skal jeg snart begynne innpakkingen! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Julestjerna kom opp på tirsdag! *Spurter ut i gangen* Og der var kransen på døra på plass også! ) Julegardinene på stua kommer vel opp på søndag tenker jeg, likeså lyspyramidene i vinduene. Skal henge opp stjerna på gutterommet i morgen. Der skal det vaskes og kastes først *heldagsjobb* 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har kommet så langt at jeg har et ark med 3 X 24 ruter i. Og jeg har skrevet hva pakkene skal inneholde i 18 av dem.... Nå skal jeg finne frem adventskalenderposen (dvs det som ble til overs i fjor....) fra i fjor og se om noe kan brukes. Klarer ALDRI å ha alle pakkene klare til 1. desember..... Så skal jeg snart begynne innpakkingen! Stress ned, det er f.eks 23 dager igjen til pakke nr 23 må være ferdig 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Skal henge opp stjerna på gutterommet i morgen. Der skal det vaskes og kastes først *heldagsjobb* Nå har jeg bestilt årets julekort! For en gangs skyld blir det bildekort fra meg gitt - jeg pleier aldri å få rotet meg til å lage sånne. ) Et artig bilde fra en av de første rundene på trampolina i sommer ble motivet. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Stress ned, det er f.eks 23 dager igjen til pakke nr 23 må være ferdig Neeeeei! Ikke når man har opphengskalender - det er ikke noe stas når det mangler masse pakker 1. desember - man skal jo se at det blir færre pakker jo nærmere jul det blir! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ser at Gemini vil ha deg, kan du komme til meg etter henne? Jeg er borte hele uka, men huset står rotete og klart ;o) 0 Siter
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Glad jeg er mann jeg og slipper slikt stress. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Oj, du er flink altså. Jeg dro på nyyyyydelig konsert i går kveld, så kalenderpakkene blir ikke hengt opp før nå i dag. (Ungene overlevde ) Så skal jeg handle inn julegavene til jentene + kjøpe inn rekvisita til det storesøster og klassevenninnene skal lage på bursdagen hennes. Har planer om å få vasket masse tøy i dag + skiftet på alle sengene. Mer tror jeg ikke jeg rekker i dag. Lillebror er ikke spesielt samarbeidsvillig for tiden - skal helst åpne alt han ikke har lov til, klatre på alt han faller ned fra og spise på alt han kan bli syk eller dø av... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Og ja, jeg glemte å henge opp julegardiner på stua + henge opp adventsstjernene og sette opp adventsstaken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.