Gå til innhold

Fy søren, så flink jeg har vært.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig misunnelig. Skulle ønske jeg hadde vært så flink. Har lånt bort jentungen til i morgen midt på dagen, så jeg har store planer.... Men trenger et lite spark bak...

Skrevet

Stress ned, det er f.eks 23 dager igjen til pakke nr 23 må være ferdig :)

Jeg klarte vel omtrent 10 pakker/aktiviteter til alle tre ungene. Så i dag skal jeg få ordnet de 14 siste....(dvs 14 X 3)

HJELP!

Skrevet

Wow! Jeg har pakket inn 24 kalenderpakker og er veldig glad for at stemora tar seg av den andre halvparten! :o)

Jeg har bare pakket inn 24 jeg også. De åpner tredjehver dag:)

Skrevet

Skikkelig misunnelig. Skulle ønske jeg hadde vært så flink. Har lånt bort jentungen til i morgen midt på dagen, så jeg har store planer.... Men trenger et lite spark bak...

*sparker deg bak*

Skrevet

Og ja, jeg glemte å henge opp julegardiner på stua + henge opp adventsstjernene og sette opp adventsstaken.

Jge får like godt skryte litt til da, når jeg først er gang.

Me har juksa littegranne og

har allerede hengt opp stjerne og adventsstake;o)

Skrevet

Glad jeg er mann jeg og slipper slikt stress.

He he, jeg tror jeg kjenner en til:)

Skrevet

*sparker deg bak*

Tusen takk. Skal bare få hentet jentungen og kjørt henne til bestemora.

Tror sparket virker:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Å, da har du jammen vært flink.

Julekalenderen var jeg ferdig med på mandag. Men har ikke gjort noe annet...

Jeg skal vaske vinduer og gardiner på kjøkken og vindu i morgen, og henge opp adventstjerne. Men skal på julebord i kveld, så jeg håper jeg får gjort det jeg skal i morgen allikevel.

Skrevet

Neeeeei! Ikke når man har opphengskalender - det er ikke noe stas når det mangler masse pakker 1. desember - man skal jo se at det blir færre pakker jo nærmere jul det blir!

åkei da lille(jule)mus :)

Skrevet

I år skal jeg drite en lang en i alt som heter julevasking!

*strekker seg på sofaen*

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

I år skal jeg drite en lang en i alt som heter julevasking!

*strekker seg på sofaen*

:-)

Samme her! Skal jo ikke være hjemme på julaften uansett, og vi driver og pusser opp, så det blir like støvete neste dag uansett. Bestiller vaskebyrå for rundvask når vi er ferdige med oppussingen istedet.

God adventstid! :)

Skrevet

Samme her! Skal jo ikke være hjemme på julaften uansett, og vi driver og pusser opp, så det blir like støvete neste dag uansett. Bestiller vaskebyrå for rundvask når vi er ferdige med oppussingen istedet.

God adventstid! :)

Ikke sant!

Vaskehjelp står forøvrig som nr 1 på ønskelista mi. I år også.. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke sant!

Vaskehjelp står forøvrig som nr 1 på ønskelista mi. I år også.. :-)

Vi hadde det en stund, men det ble bare tull med hele greia så vi kuttet det ut.

Skrevet

Jge får like godt skryte litt til da, når jeg først er gang.

Me har juksa littegranne og

har allerede hengt opp stjerne og adventsstake;o)

Ja, sånn kan det gå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...