Gjest Aquarelle Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg hørte av en veninne at hun skulle ta frem adventstjerna allerede imorgen. Pleier man ikke å gjøre det 1. advent? Må inrømme at jeg har litt lyst å ta frem mine allerede imorgen - det er jo så koselig! ) Hvordan gjør dere??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har så smått begynt. Adventen er jo så kort i år siden julaften er på 4. søndag i advent så da er liksom litt mer lov å tjuvstarte litt. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Adventstida er kort i år, men jeg tror likevel vi venter til søndag, eller evt lørdag kveld med å henge den opp. Tenkte å få med ungene på å pynte til advent på lørdag :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg finner dem frem. Tenner de hvis jeg ser naboene gjør det Men jeg skal sette lys på trærne ute i morgen, uansett Ja det er koselig! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Skal henge opp adventstjerner i tre vinduer i morgen og adventstaker i to vinduer. Er jo 1. søndag i advent søndag så jeg synes det er helt greit å gjøre det i morgen. Koselig med mere lys nå i denne mørke tiden. 0 Siter
fresja Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg tente adventstaker i to vindu i helgen som var. Det var også julegateåpnig i helga mange steder; det pleier normalt være første søndag i advent eller i månedsskifte nov/des. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Vi tar den frem til det som kommer først - 1. desember eller 1. advent. 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ja, det er lov mener jeg. I alle år har jeg alltid hengt opp adventsjerner og 7-armet lysestaker i vinduene fredagen før 1. advent. I år føler jeg at vi mister en uke pga at julaften er 4. søndag i advent. Så jeg tjuvstartet faktisk i går jeg. Ser at veldig mange allerede har satt opp lys i vinduene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.