Gå til innhold

Adventstjerne allerede imorgen??

Anbefalte innlegg

Gjest Aquarelle
Skrevet

Jeg hørte av en veninne at hun skulle ta frem adventstjerna allerede imorgen. Pleier man ikke å gjøre det 1. advent? Må inrømme at jeg har litt lyst å ta frem mine allerede imorgen - det er jo så koselig! :o)

Hvordan gjør dere???

Skrevet

Har så smått begynt. Adventen er jo så kort i år siden julaften er på 4. søndag i advent så da er liksom litt mer lov å tjuvstarte litt. :o)

Skrevet

Adventstida er kort i år, men jeg tror likevel vi venter til søndag, eller evt lørdag kveld med å henge den opp.

Tenkte å få med ungene på å pynte til advent på lørdag :-)

Skrevet

Jeg finner dem frem. Tenner de hvis jeg ser naboene gjør det :) Men jeg skal sette lys på trærne ute i morgen, uansett :) Ja det er koselig!

Skrevet

Skal henge opp adventstjerner i tre vinduer i morgen og adventstaker i to vinduer. Er jo 1. søndag i advent søndag så jeg synes det er helt greit å gjøre det i morgen. Koselig med mere lys nå i denne mørke tiden.

Skrevet

Jeg tente adventstaker i to vindu i helgen som var. Det var også julegateåpnig i helga mange steder; det pleier normalt være første søndag i advent eller i månedsskifte nov/des.

Skrevet

Vi tar den frem til det som kommer først - 1. desember eller 1. advent.

thuva1365380402
Skrevet

Ja, det er lov mener jeg. I alle år har jeg alltid hengt opp adventsjerner og 7-armet lysestaker i vinduene fredagen før 1. advent. I år føler jeg at vi mister en uke pga at julaften er 4. søndag i advent. Så jeg tjuvstartet faktisk i går jeg. Ser at veldig mange allerede har satt opp lys i vinduene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...