Gå til innhold

er så trøtt om dagen

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig timing

De siste dagene har jeg vært konstant trøtt. Jeg pleier ikke trenge mer en 7 timers søvn, men den siste tiden har jeg sovet i 12 timer i strekk, og er trøtt nesten hele dagen. Plages også med veldig mye hodepine. Hva kan dette komme av? Jeg er midt i eksamenstid så dette passer dårlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256385-er-s%C3%A5-tr%C3%B8tt-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på nakken din. Du sitter nok litt anspent. Pass også på å komme deg ut i dagslyset, om enn for kortere øyeblikk. Alt hjelper.

Om nakken din er vond (hodepine) kan du ta et vått håndkle i plastpose, inn i mikro et par-tre min (prøv deg frem), og legg den over skuldrene dine mens du slapper av litt mellom øktene. (jeg så ei som gjorde det ei gang, var nydelig sa ho)

Gjest dårlig timing

Pass på nakken din. Du sitter nok litt anspent. Pass også på å komme deg ut i dagslyset, om enn for kortere øyeblikk. Alt hjelper.

Om nakken din er vond (hodepine) kan du ta et vått håndkle i plastpose, inn i mikro et par-tre min (prøv deg frem), og legg den over skuldrene dine mens du slapper av litt mellom øktene. (jeg så ei som gjorde det ei gang, var nydelig sa ho)

Takk for svar, det hånkle tipset skal jeg prøve med en gang.

Annonse

Det du foreslo med vått håndkle og plastpose i microen er faktisk farlig. Microen kan på den måten eksplodere (nei der ikke tull).

Selve tipset ditt er veldig bra, men da burde man bruke en spesiell pose (husker ikke hva som er inni) som er laget slik at man skal ha den i microen for så å legge den rundt nakken.

Slike poser selges hos bandasjist og i enkelte andre helsebutikker.

Det du foreslo med vått håndkle og plastpose i microen er faktisk farlig. Microen kan på den måten eksplodere (nei der ikke tull).

Selve tipset ditt er veldig bra, men da burde man bruke en spesiell pose (husker ikke hva som er inni) som er laget slik at man skal ha den i microen for så å legge den rundt nakken.

Slike poser selges hos bandasjist og i enkelte andre helsebutikker.

Ok det visste jeg ikke. Hun brukte en sånn hvit litt stor søppelpose.... Takk for info!

Gjest dårlig timing

Hei! Prøvde du tipset? Jeg får høre fra Moraki at det må brukes spesielle poser. Håper ikke noe har skjært seg hos deg :)

Jeg prøvde tipset ja, og det var faktisk veldig deilig :) Det hjalp ikke så mye for hodepinen men det forventet jeg heller ikke. Hadde tenkt å gjøre det samme ikveld men etter å ha lest Morakis innlegg vet jeg ikke om jeg tør, men det gikk jo bra igår så...

Jeg prøvde tipset ja, og det var faktisk veldig deilig :) Det hjalp ikke så mye for hodepinen men det forventet jeg heller ikke. Hadde tenkt å gjøre det samme ikveld men etter å ha lest Morakis innlegg vet jeg ikke om jeg tør, men det gikk jo bra igår så...

:) Jaja, det gikk jo greit.. Med tida så forsvinner hodepinen forhåpentligvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...