Gå til innhold

Tradisjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vanlig hver 30 november har jeg oppenatt og ordner julekalenderen.

Rare greier - har hatt hele året å gjøre det på, og så blir det aldri før i siste liten.

I tillegg skal jeg ha eksamen i morgen, så her er det steinhard prioritering:

1 stk broderikalender som sameies av 4 barn, og jeg kommer til å henge 1 -én- Twist på hver ring. De blir ikke pakka inn en gang. ;) De får bli så fornærma de bare vil; faren har kuppa kalenderopplegget og spandert hver sin Ponduskalender på dem, så de lider ingen nød.

Og så får jeg stadfesta at "jeg rekker alt"...

;))))

Gjest katolikk
Skrevet

Hos oss begynner advent heldigvis ikke før 1.søndag i advent. Da begynner vår adventskalender.

Skrevet

Hos oss begynner advent heldigvis ikke før 1.søndag i advent. Da begynner vår adventskalender.

Er du virkelig en katolikk eller er det bare et nick?

Skrevet

Lykke til med eksamen!

Takk! Tar imot all lykke jeg kan få :)

Gjest katolikk
Skrevet

Er du virkelig en katolikk eller er det bare et nick?

Det stemmer at jeg er katolikk,ja. Jeg er mye er på DOL, men til vanlig bruker jeg et annet nick her inne.

Skrevet

Det stemmer at jeg er katolikk,ja. Jeg er mye er på DOL, men til vanlig bruker jeg et annet nick her inne.

Mye jeg kunne ønske å spørre om, men skal ikke gjøre det her...!

Bless you!

Skrevet

Min også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...