tzatziki1365380058 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er kvalm - får ikke sove. Kaster heldigvis ikke opp, men kan vel risikere at det skjer etterhvert. Jeg kan ikke fordra å være kvalm! Nå vet dere det! Æsj! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Stikk fingra i halsen og spy. Ellers er jeg enig med deg: Det der og dritesyken er de verste måtene å være syk på. Et helvete. For øvrig kan det være at Nyco eller Samarin (eller hva det heter) funker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Stikk fingra i halsen og spy. Ellers er jeg enig med deg: Det der og dritesyken er de verste måtene å være syk på. Et helvete. For øvrig kan det være at Nyco eller Samarin (eller hva det heter) funker. Hadde jeg tatt nyco ved kvalme så hadde jeg garantert spydd - noe eklere enn det finnes knapt! 0 Siter
Line Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Sorry, ikke meninga å smitte deg! Jeg var veldig kvalm fra i går ettermiddag og helt til i dag morges... får se på det som en lynslankekur til julebordet i morra 0 Siter
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Stikk fingra i halsen og spy. Ellers er jeg enig med deg: Det der og dritesyken er de verste måtene å være syk på. Et helvete. For øvrig kan det være at Nyco eller Samarin (eller hva det heter) funker. Å stikke fingrene i halsen for å spy, er faktisk det beste tipset jeg har hvis man er kvalm. Selv om man nødvendigvis ikke spyr, får man hvertfall brukket seg endel og det kan hjelpe. Et annet råd er å drikke ingefær-te, spise noe tørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.