Gå til innhold

Kvalm!

tzatziki1365380058

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er kvalm - får ikke sove. Kaster heldigvis ikke opp, men kan vel risikere at det skjer etterhvert.

Jeg kan ikke fordra å være kvalm!

Nå vet dere det!

Æsj! :(

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Stikk fingra i halsen og spy.

Ellers er jeg enig med deg: Det der og dritesyken er de verste måtene å være syk på. Et helvete.

For øvrig kan det være at Nyco eller Samarin (eller hva det heter) funker.

Skrevet

Ellers er jeg enig med deg: Det der og dritesyken er de verste måtene å være syk på. Et helvete.

Hadde jeg tatt nyco ved kvalme så hadde jeg garantert spydd - noe eklere enn det finnes knapt!

Skrevet

Sorry, ikke meninga å smitte deg! Jeg var veldig kvalm fra i går ettermiddag og helt til i dag morges... får se på det som en lynslankekur til julebordet i morra ;)

Skrevet

Å stikke fingrene i halsen for å spy, er faktisk det beste tipset jeg har hvis man er kvalm. Selv om man nødvendigvis ikke spyr, får man hvertfall brukket seg endel og det kan hjelpe.

Et annet råd er å drikke ingefær-te, spise noe tørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...