Gå til innhold

Nå vil jeg ha snø!!

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

1.Desember i dag, og gradestokken viser 15 varmegrader halv åtte om mårran!

Jeg trodde aldri disse ord skulle kommme ut av min munn, men seriøst, nå vil jeg ha snø!

Blir fornøyd om det er litt og varer 2 dager, men vil ha en liten forsmak på vinteren.

Meningsløst å kjøre med piggdekk, guttungen bruker joggesko ennå, vinterklær og vintersko er så godt som ubrukte!

Kanskje det ikke blir vinter i år, det er isåfall trist!

Hvordan er det der hvor dere bor?

Skrevet

SÅ ikke på gradestokken i dag, men klokka 12 i går kveld var det 11 grader!

Altfor mildt! Jeg liker vinter og snø, og i fjor hadde vi faktisk en flott vinter her på Sørlandet. Håper vi får litt av den i år og...

Ungene gleder seg vilt til juleferien, for da skal vi til Vestlandet og gå og renne på ski! Men akkurat nå er det ikke snø der heller :-(

Skrevet

Jeg vil også ha snø nå! +10 hos meg kl. 7 i morrest, det er jo helt feil! Det er jo det det pleier å være midt på sommeren omtrent jo!

Skrevet

Ingen snø i Oslo-området, og takk Gud for det. Nå kan det snart bli sommer!

hare1365380455
Skrevet

Her er det vind og regn i dag. Jeg føler det er høst enda og lenge til jul.....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Satt ute i t-skjorte på jobb i natt, det var helt sykt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...