Gå til innhold

Male/lakkere ski?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige at vi har fått kjøpt brukte slalåmski til alle tre barna - nå i går til minstejenta også :-)

Mannen min har litt lyst til å male eller lakkere dem, fordi de er jo litt skrablete da....

Hva slags maling eller lakk kan vi bruke? Hadde ikke det vært tøft med "JOSA" ski?

I samme slengen må jeg bare fortelle om et annet kupp: Vi fikk kjøpt NYE slalåmsko til minstejente på Intersport til 50 - jeg gjentar - femti kroner!!!!!

Skrevet

Jeg anbefaler vannmaling. Det er det beste å male med, uansett hva det måtte være.

Skrevet

Jeg anbefaler vannmaling. Det er det beste å male med, uansett hva det måtte være.

Du tuller?

Vannmaling høres ikke ut til å passe på ski?

Skrevet

Du tuller?

Det er klart ski skal males med vannmaling. Alt annet er da uhørt..?

Skrevet

Det er klart ski skal males med vannmaling. Alt annet er da uhørt..?

:-P

Skrevet

:-P

Jeg regner med at du forstod at jeg tulla istad. Ja, det regner jeg faktisk med. Det må du ha gjort. Hvis du likevel ikke forstod det, skal jeg love å la være å si noe til noen altså :-)

Skrevet

Du tuller?

Joda, vannbasert maling er ikke hva den var. Jeg har malt badet med maling beregnet for bad- og våtrom og den var vannbasert. :o)

Skrevet

Joda, vannbasert maling er ikke hva den var. Jeg har malt badet med maling beregnet for bad- og våtrom og den var vannbasert. :o)

Jeg synes du burde prøve vannmalinga til barna dine isteden, den sitter nemlig mye bedre på baderomsvegger :-)

Skrevet

Jeg tror jeg ville pussa dem og rett og slett lakka dem, jeg... Spraylakk... i Josa

Skrevet

Jeg tror jeg ville pussa dem og rett og slett lakka dem, jeg... Spraylakk... i Josa

Hvor kjøper en spraylakk?

Har ikke fått sett skiene ennå - mannen min kjøpte dem i går kveld og fikk gjemt dem før ungene kom ut i bilen i morges.

Tror de er 70 cm lange :-)

Skrevet

Jeg regner med at du forstod at jeg tulla istad. Ja, det regner jeg faktisk med. Det må du ha gjort. Hvis du likevel ikke forstod det, skal jeg love å la være å si noe til noen altså :-)

Ikke si det til noen!

Skrevet

Har ikke fått sett skiene ennå - mannen min kjøpte dem i går kveld og fikk gjemt dem før ungene kom ut i bilen i morges.

70 cm lange ski, du tuller. Det finnes ikke. :-)

Skrevet

70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet?

Skrevet

70 cm lange ski, du tuller. Det finnes ikke. :-)

Jeg vet det finnes alpinski som er 70 cm. Er ikke 100% sikker på om de mannen min fikk tak i var av de aller minste modellene.

Skrevet

70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet?

Alpinski skal være korte. Jeg fikk beskjed av svogeren min (og han har peiling) om at jentungens arvede alpinski var _altfor_ lange til henne, og at jeg måtte leie noen kortere. Skiene var 110cm, og det var hun også.

Skrevet

De to eldste har alpinski som er 100 eller 110 cm lange. Minstejenta må ha ski som er betydelig kortere. Tipper hun selv er ca 95 cm høy, og da skal hun ha alpinski som er 70-80 cm lange.

Skrevet

Alpinski skal være korte. Jeg fikk beskjed av svogeren min (og han har peiling) om at jentungens arvede alpinski var _altfor_ lange til henne, og at jeg måtte leie noen kortere. Skiene var 110cm, og det var hun også.

Stemmer!

Skrevet

Ikke si det til noen!

Neivel. Jeg skal ikke gjøre det, enda hvor gøy det er med litt realt sladder :P

Skrevet

BIlutstyrsforretninger f.eks. De har det også på malerforretninger :-)

Gjest billakk på sprayboks
Skrevet

Hvis du har anledning til å male utendørs, kjøp billakk på sprayboks, (finnes i Josa også)

Gulesider har oversikt over hvor de selger billakk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...