Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Vi er så heldige at vi har fått kjøpt brukte slalåmski til alle tre barna - nå i går til minstejenta også :-) Mannen min har litt lyst til å male eller lakkere dem, fordi de er jo litt skrablete da.... Hva slags maling eller lakk kan vi bruke? Hadde ikke det vært tøft med "JOSA" ski? I samme slengen må jeg bare fortelle om et annet kupp: Vi fikk kjøpt NYE slalåmsko til minstejente på Intersport til 50 - jeg gjentar - femti kroner!!!!! 0 Siter
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg anbefaler vannmaling. Det er det beste å male med, uansett hva det måtte være. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg anbefaler vannmaling. Det er det beste å male med, uansett hva det måtte være. Du tuller? Vannmaling høres ikke ut til å passe på ski? 0 Siter
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Du tuller? Vannmaling høres ikke ut til å passe på ski? Det er klart ski skal males med vannmaling. Alt annet er da uhørt..? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det er klart ski skal males med vannmaling. Alt annet er da uhørt..? :-P 0 Siter
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 :-P Jeg regner med at du forstod at jeg tulla istad. Ja, det regner jeg faktisk med. Det må du ha gjort. Hvis du likevel ikke forstod det, skal jeg love å la være å si noe til noen altså :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Du tuller? Vannmaling høres ikke ut til å passe på ski? Joda, vannbasert maling er ikke hva den var. Jeg har malt badet med maling beregnet for bad- og våtrom og den var vannbasert. ) 0 Siter
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Joda, vannbasert maling er ikke hva den var. Jeg har malt badet med maling beregnet for bad- og våtrom og den var vannbasert. ) Jeg synes du burde prøve vannmalinga til barna dine isteden, den sitter nemlig mye bedre på baderomsvegger :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror jeg ville pussa dem og rett og slett lakka dem, jeg... Spraylakk... i Josa 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror jeg ville pussa dem og rett og slett lakka dem, jeg... Spraylakk... i Josa Hvor kjøper en spraylakk? Har ikke fått sett skiene ennå - mannen min kjøpte dem i går kveld og fikk gjemt dem før ungene kom ut i bilen i morges. Tror de er 70 cm lange :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg regner med at du forstod at jeg tulla istad. Ja, det regner jeg faktisk med. Det må du ha gjort. Hvis du likevel ikke forstod det, skal jeg love å la være å si noe til noen altså :-) Ikke si det til noen! 0 Siter
kosen Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvor kjøper en spraylakk? Har ikke fått sett skiene ennå - mannen min kjøpte dem i går kveld og fikk gjemt dem før ungene kom ut i bilen i morges. Tror de er 70 cm lange :-) 70 cm lange ski, du tuller. Det finnes ikke. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvor kjøper en spraylakk? Har ikke fått sett skiene ennå - mannen min kjøpte dem i går kveld og fikk gjemt dem før ungene kom ut i bilen i morges. Tror de er 70 cm lange :-) 70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 70 cm lange ski, du tuller. Det finnes ikke. :-) Jeg vet det finnes alpinski som er 70 cm. Er ikke 100% sikker på om de mannen min fikk tak i var av de aller minste modellene. 0 Siter
Atene Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet? Alpinski skal være korte. Jeg fikk beskjed av svogeren min (og han har peiling) om at jentungens arvede alpinski var _altfor_ lange til henne, og at jeg måtte leie noen kortere. Skiene var 110cm, og det var hun også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet? De to eldste har alpinski som er 100 eller 110 cm lange. Minstejenta må ha ski som er betydelig kortere. Tipper hun selv er ca 95 cm høy, og da skal hun ha alpinski som er 70-80 cm lange. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Alpinski skal være korte. Jeg fikk beskjed av svogeren min (og han har peiling) om at jentungens arvede alpinski var _altfor_ lange til henne, og at jeg måtte leie noen kortere. Skiene var 110cm, og det var hun også. Stemmer! 0 Siter
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ikke si det til noen! Neivel. Jeg skal ikke gjøre det, enda hvor gøy det er med litt realt sladder 0 Siter
KaVa Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvor kjøper en spraylakk? Har ikke fått sett skiene ennå - mannen min kjøpte dem i går kveld og fikk gjemt dem før ungene kom ut i bilen i morges. Tror de er 70 cm lange :-) BIlutstyrsforretninger f.eks. De har det også på malerforretninger :-) 0 Siter
Gjest billakk på sprayboks Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du har anledning til å male utendørs, kjøp billakk på sprayboks, (finnes i Josa også) Gulesider har oversikt over hvor de selger billakk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.