Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du har anledning til å male utendørs, kjøp billakk på sprayboks, (finnes i Josa også) Gulesider har oversikt over hvor de selger billakk Takk for råd! Ser for meg lille snuppa pakke opp sine "josa" ski på julaften!!!! Hun var med da vi kjøpte hjelmen og slalåmstøvlene, men forhåpentligvis "glemmer" hun det på denne måneden.... *s* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Vet ikke hvordan det -skal- gjøres, men noen "morsomme" kompiser av samboeren min spraylakkerte de knallgule carvingskiene hans under et fuktig påskeparty en gang. Han var "not amused". Heldigvis fikk han av spraylakken, så jeg vil ikke anbefale det hvis du skal ha noe holdbart. Unyttig hilsen 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet? Jeg har alpinski på 160 cm jeg. Mindre enn meg altså. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 70 cm?! Det høres veldig rart ut, selv om alpinski kanskje skal være kortere enn vanlige langrennski. De minste langrennskiene jeg har funnet er 100 cm... Skiene skal da vel ikke være 20-30-40 cm kortere enn barnet? Spurte mannen min - og de ER 70 cm. Orker ikke ut i den kalde garasjen og se... men vi gleder oss veldig til minstemor kan bruke knøtteskiene sine! De langrennskiene hun skal ha i år (arvet etter de to eldste) er vel 100 cm, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.