Gjest Totalt skaddeskutt? Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 En helt vanlig,huslig arbeidoppgave som absolutt bør gjøres av en av de andre familiemedlemmene... så i går går jeg bare forbi denne arbeidoppgaven og legger meg i badekaret... Rare tanker sier meg: "Siden jeg var så slem så får jeg sikkert ikke noe julegave fra dette familiemedlemmet" Er jeg totalt skadeskutt eller hvorfor tenkte jeg dette? 0 Siter
Zarine Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Flink pike-syndrom? Vand til å måtte prestere for å bli elska? Det er vel håp for deg også. Spesielt ettersom du identifiserte kjensla og stiller spørsmål ved den Du veit jo rasjonelt sett at du slett ikkje var slem dersom det ikkje var di oppgåve. Dersom du FAKTISK ikkje FÅR julegåve fordi du ikkje gjer andres jobb, så er det sanneleg den andre som har eit skikkeleg problem, heller enn du. Du er da vel ikkje Askepott? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.