amber sun Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvordan kan jeg gjøre bilder mindre, så man ikke må scrolle over hele skjermen for å se bildet? Før ble det automatisk konvertert til normal størrelse når jeg sendte på hotmail, derfor gikk jeg alltid gjennom hotmail med bildene jeg skulle sende på mail. Men nå blir de like store der også. merkelig. Noen som vet hvordan jeg kan konvertere dem så de blir mindre? Jeg har ikke noe programmer som photo shop o.l. på pc'en, så jeg håper det fins en enklere måte. På forhånd takk for tips. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Du må bestille de i passbildestørrelse hos fotobutikk, så scanne de inn på pcen, og: voilá! Eller du kan vente på et bedre (og ikke så tullete) svar fra noen andre.... 0 Siter
amber sun Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Du må bestille de i passbildestørrelse hos fotobutikk, så scanne de inn på pcen, og: voilá! Eller du kan vente på et bedre (og ikke så tullete) svar fra noen andre.... Blæ. ;-P Jeg vil da for pokker ikke betale for det! hehe jeg tror jeg venter og ser om jeg får et bedre svar, hare. Men koselig at du svarte uansett - og du, tror jeg må legge inn varsling på mobilen om å ta med den filmen når vi kommer, ellers glemmer jeg det bare. *finne fram mobilen* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Blæ. ;-P Jeg vil da for pokker ikke betale for det! hehe jeg tror jeg venter og ser om jeg får et bedre svar, hare. Men koselig at du svarte uansett - og du, tror jeg må legge inn varsling på mobilen om å ta med den filmen når vi kommer, ellers glemmer jeg det bare. *finne fram mobilen* Men så må du se den også før den tid! Kan jo hende den er bra! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Men så må du se den også før den tid! Kan jo hende den er bra! Ja, jeg vet. Bare at jeg må finne en tid. Det er så mye vi skal se...men jeg skal prøve. :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Her er et gratis resize-program: http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Graphics_Palette_and_Compression_Tools/Photo_Resize_Magic_Download.html 0 Siter
April Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Dersom du har bildene lagret i en katalog, kan du gå inn i utforsk, merke bildene du skal ha, høyreklikke og "send til", epostmottaker, da får du valget om å gjøre bildene du sender mindre. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Dersom du har bildene lagret i en katalog, kan du gå inn i utforsk, merke bildene du skal ha, høyreklikke og "send til", epostmottaker, da får du valget om å gjøre bildene du sender mindre. Skal sjekke det. Takk skal du ha. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Her er et gratis resize-program: http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Graphics_Palette_and_Compression_Tools/Photo_Resize_Magic_Download.html Laster ned nå. takker og bukker! :-D 0 Siter
Gjest blond i kveld Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Dersom du har bildene lagret i en katalog, kan du gå inn i utforsk, merke bildene du skal ha, høyreklikke og "send til", epostmottaker, da får du valget om å gjøre bildene du sender mindre. Hva/hvor er utforsk?? 0 Siter
April Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva/hvor er utforsk?? Høyreklikk på Start, der finner du utforsk/explore. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.